اولدرم بلدورم موشکی ولی فقیه ارتجاع!

ولی فقیه زهر خورده با فرستادن ولایتی مشاور خود در امورمسائل بین المللی زمینه های ایجاد تنش دیگری با جامعه بین المللی را پایه گذاری کرد.

ولایتی که قرار بود ظاهرا در رابطه با برگزاری «اجلاس پزشکان مسلمان» سخن بگوید، از فرصت استفاده کرده و با زدن به «صحرای کربلا» در رابطه با قطعنامه اخیر شورای امنیت علیه رژیم آخوندی (خبرگزاری نیروی تروریستی قدس تسنیم 7 مرداد 1394) گفت: « قطعنامه شورای امنیت در مورد امکانات دفاعی ایران خصوصاً موشک‌ها که تصویب شده، از نظر ایران مردود است. قطعنامه‌ای که تحت نفوذ کشورهای توسعه‌طلب غربی تصویب شده برای این است که قدرت دفاعی ایران را تضعیف کنند تا بتوانند خواسته‌های‌شان را به ایران تحمیل کنند و این موضوعی است که جمهوری اسلامی ایران زیر بار آن نرفته و نخواهد رفت».
 
هفته گذشته شورای امنیت ملل متحد طی  قطعنامه 2231 هرگونه فعالیت و تولید در زمینه موشک های بالستیک از سوی دیکتاتوری ولی فقیه را ممنوع اعلام کرد. موشک های بالستیک که اساسا کاربرد نظامی و حمل کلاهک های اتمی را دارند، همواره یکی از موارد مورد اختلاف میان کشورهای 5 بعلاوه یک با رژیم آخوندی طی مذاکرات اتمی بوده است. براساس تسلیم نامه وین، ولی فقیه زهر خورده متعهد شده است برای 8 سال پس از روز پذیرش برجام (برنامه جامع عمل مشترک) و تا زمانیکه آژانس بین المللی انرژی اتمی گزارش و جمع بندی نهایی خود مبنی بر شفافیت برنامه های اتمی رژیم را ارائه نکرده است، از «موشک‌های بالستیک طراحی شده با قابلیت حمل تسلیحات هسته‌ای» استفاده نکرده و  حتی «شلیک هرگونه موشک با استفاده از چنین فناوری‌های مربوط به موشک‌های بالستیک، تا 8 سال دیگر نیز ممنوع شده است».   

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس تسنیم (6 مرداد 1394) در این رابطه می نویسد: «با توجه به اینکه بالستیک‌های ایرانی قابلیت حمل کلاهک اتمی را دارا هستند، شامل بند 3 ضمیمه ب قطعنامه شورای امنیت مبنی بر عدم شلیک و توقف فعالیت در رابطه با موشک‌های بالستیک با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای می‌شوند و حالا این سوال پیش می‌آید که آیا ایران فعالیت خود در حوزه موشک‌های بالستیک را با این قطعنامه متوقف خواهد کرد؟».  
یک سایت دیگر حکومتی نیز در رابطه با الدورم بلدورم های توخالی رژیم که همواره با عقب نشینی های استراتژیک همراه بوده است، (سایت حکومتی دیگربان 7 مرداد 1394) می نویسد: «ولایتی سوم مرداد ماه هم گفته بود ایران اجازه بازرسی از مراکز نظامی خود را به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نخواهد داد. این اظهارات در شرایطی بیان شده که گزارش‌هایی از توافق محرمانه ایران با آژنس درباره نحوه بازدید از مراکز نظامی کشور منتشر شده است».