درگذشت پدراشرف نشان کاظم کاسه چی در قزوین

با کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که پدر بزرگوار کاظم کاسه چی از بازاریان شریف و سرشناس قزوین و از حامیان و پشتیبانان مجاهدین خلق در این شهر، دارفانی را وداع گفت و به رحمت حق پیوست.

شاد روان کاظم کاسه چی از ظلم و جنایات سرکوبگرانه رژیم خمینی از همان آغازغصب انقلاب مردم ایران متنفر بود و عشق سرشاری نسبت به مجاهدین داشت . او در دوران مبارزه سیاسی خانه و امکانات خود را در اختیار هواداران مجاهدین می گذاشت و در مقابل تعدی و حملات پاسداران به دفاع از فرزندان مجاهدش بر می خاست.
او که پدرسه مجاهد اشرفی بود، در سال ۱۳۸۲ برای دیدار فرزندان مجاهدش به اشرف رفت و یک ماه را با اشرفیان و فرزندانش سپری کرد.
پدر کاظم به خاطر علاقمندیش به اشرفیها در سفری که به اشرف داشت چند گل درخاک اشرف به یادگار کاشت.

درگذشت پدراشرف نشان کاظم کاسه چی در قزوین
پدر کاسه چی در بازگشت به ایران توسط اطلاعات آخوندی دستگیر شد و مورد اذیت و‌ آزار قرارگرفت و اورا به خاطر دیدار از اشرف تهدید به زندان کردند، اما پدر در برابر این فشارها و تهدیدها می گفت برای دیدن اشرفی ها هر بهایی را حاضرم بپردازم.
وی در روزهای آخر عمرش با فرستادن پیامی به فرزندانش گفت مجاهدین امید مردم ایران هستند. خدا پشت پناه شما باشد.
شایان یاد آوری است که یکی از فرزنان پدر، مجاهد خلق حسین کاسه چی (پویان) همراه با مجاهد خلق محمدعلی زاهدی، در۱۳مرداد ۱۳۸۴ در یک آدمربایی جنایتکارانه توسط شبه نظامیان و عوامل رژیم آخوندی درعراق در شهر بغداد ربوده شد.