وحشت رژیم آخوندی از پیامدهای تحریمهای جدید آمریکا

«سرنگونی» «رای لج مردم» به نظام ولایت فقیه (رسالت سرمقاله ۹ مرداد)

«پشت بایکوت و تحریم، براندازی و مقابله و سرنگونی نظام خوابیده است، آن هم به صورت نرم، پیچیده و بی ‌سر و صدا».

این پیام را رسالت ارگان باند مؤتلفه از تحریم های اخیر علیه نظام گرفته است.

«سرنگونی» و «براندازی نظام» پیامی است که کارگزاران نظام را از همه سو به وحشت انداخته است:
فواد ایزدی مهرة اطلاعاتی رژیم هشدار داد: «وضعیتی که امروز در آن هستیم به دلیل دو مسئله کلی خارجی و داخلی است. مسئله خارجی بحث آمریکا است که به دنبال سرنگونی نظام است. مشکل دیگر ما در بعد داخلی است. عده ای در کشور هستند که متوجه سیاست خارجی آمریکا نمی شوند. عملکرد و رفتار آنها به ادامه این قبیل اقدامات و اعمال تحریمهای بیشتر علیه ما منجر می شود. در جهت حل مشکل داخلی خود نیز باید برخی از دوستان متوجه ... بشوند تا از این وضعیت فعلی خارج شویم و این حالت بی حالی و خواب‌آلودگی که در مجلس وجود دارد را اصلاح کنیم.(خبرگزاری حکومتی ایسنا-۸ مرداد)

آخوند احمد خاتمی با بیان این که «توطئه‌ی اصلی دشمنان براندازی نظام و انقلاب است» به نفرت روز افزون از رژیم اذعان کرد و افزود: «هرچه از عمر نظام می‌گذرد، عمق کینه و نفرت دشمنان نیز افزایش یافته و توطئه‌های براندازی حکومت نیز در آن‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود».

وی که تلاش داشت اسمی از مقاومت مردم ایران نیاورد با ابراز وحشت از «دشمنان نظام» که «هیچ ترسی از برخورد سخت ندارند» گفت: «دشمنان از اول انقلاب پایشان را در یک کفش قرار داده بودند تا نظام را براندازند و این مسیر را شروع کردند... باید هوشیار بود».(خبرگزاری  حکومتی فارس و آریا- ۸ مرداد)

پاسدار سنایی معاون سیاسی سپاه نیز به نفرت عمومی از نظام اذعان کرد و گفت: «در بدنه مردم «رأی لج» وجود داشته و قصد به چالش کشیدن مجموعه ارزشی دیده می‌شود، البته شکاف‌هایی در جامعه ایجاد شده که بسیار خطرناک است».