کابوس ولایت از دیدار سناتورهای آمریکایی با رئیس جمهور برگزیده مقاومت

دیدار سه سناتور ارشد آمریکایی با خانم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در مقر اصلی مجاهدین خلق در تیرانا، اکنون به کابوسی پایان ناپذیر برای دیکتاتوری خامنه‌ای تبدیل شده است.

در حالیکه دستگاه ابله اطلاعات رژیم نخست تلاش زیادی به خرج داده است تا در سایت‌های زنجیره‌ای و مزدوران برون مرزی خود، موضوع این دیدار مهم را مخدوش نماید و به شیوه همیشگی دست به تحریف واقعیت‌های پشت چنین دیدارهایی بزند، اما رسانه‌های داخل کشور که به یقین ابعاد سیاسی و تاثیرگذاری سیاسی این واقعه در جامعه جوشان ایران را به‌خوبی درک کرده‌اند، طی روزهای اخیر دست به واکنش‌های هراس آلود ی زده‌اند.

برای نمونه خبرگزاری سپاه پاسداران، فارس (۲۲ مرداد ۱۳۹۶) در این رابطه بی‌محابا گزارش کرد: «دیدار سناتورهای آمریکایی با مریم رجوی در آلبانی:‌ هیئتی از سنای آمریکا در یک اقدام ضد نظام با مریم رجوی در کشور آلبانی دیدار و گفتگو کردند».
این گزارش در ادامه قدری به عمق موضوع رفته و می‌افزاید: «در دیدار سناتورهای ایالات‌متحده با مریم رجوی، او از آنچه در بیانیه (مجاهدین) «مواضع قاطع» قانونگذاران آمریکا در قبال ایران و تحریم‌های جدید علیه سپاه پاسداران و مقامات حکومت ایران توصیف شده، استقبال کرده‌ است».

به یقین ترس و هراس بازوی سرکوب مردم ایران و زیر شبکه‌های اطلاعاتی در دیکتاتوری منفور ولی‌فقیه بازتاب این واقعیت است که این دیدار به اهداف خود برای پیشبرد «مواضع قاطع» علیه اختاپوس ولایت که اکنون خود را در تحریم‌های گسترده علیه سپاه پاسداران به نمایش گذاشته است و همچنین «راه‌حل‌های پایان دادن به بحران منطقه که از تغییر دمکراتیک در ایران می‌گذرد», بسیار نزدیک و نزدیک‌تر شده است.

در این رابطه شورای ملی مقاومت در اطلاعیه (۲۱ مرداد ۱۳۹۶) تأکید کرده است: «سناتورهای برجسته آمریکایی انتقال امن و سالم کلیه ساکنان لیبرتی را تبریک گفتند و برای آنها در مبارزه‌شان برای استقرار دمکراسی و حقوق بشر در ایران آرزوی موفقیت کردند».

به موازات این واکنش عمده‌ترین رسانه ولی‌فقیه، یک روزنامه حکومتی نیز در مقاله‌ای تحت عنوان «تلاش برای ایجاد چالش‌های امنیتی», اعتراف کرده است: «پس از آنکه در اجلاس سالانه (مجاهدین) در پاریس، مقاماتی از امریکا حضور پیدا کردند، روز شنبه نیز سه تـن از سناتورهای ایالات‌متحده به محل حضور شماری از اعضای سازمان (مجاهدین) در تیرانا، پایتخت آلبانی رفته و با مریم رجوی، رهبر ارشد این سازمان دیدار کردند».

این گزارش حکومتی در ادامه می‌افزاید: «سطح تماس مقامهای متفاوت آمریکایی از سناتورها تا قانونگذاران مجلس نمایندگان با (مجاهدین) نیز افزایش فاحش و چشمگیری پیدا کرده است... ناظران بر این باورند افزایش دیدار میان سناتورهای امریکایی و گروهک منافقین در راستای ایجاد بی‌ثباتی در ایران و ایجاد چالش‌های امنیتی جدید در مقابل ایران بوده است. برخی تحلیلگران نیز بر این باورند که جلسات میان مقامات امریکایی و اعضای ارشد منافقین در راستای تقویت فشارهای امریکا علیه ایران در صحنه بین‌المللی است». (سایت حکومتی اعتماد ۲۳ مرداد ۱۳۹۶)