ایران - حاکمیت ولی فقیه - «70 هزار کودک خیابانی»

به یقین وجود رو به رشد کودکان خیابانی محصول رژیم غارتگر، فاسد و سوداگر ولایت فقیه می باشد که پایه و اساس حاکمیت ضد بشری خود را بر استثمار فرد و بویژه اقشار ضربه پذیر بنا نهاده است.
وجود نمونه هایی مانند کودکان کارتن خواب، کودکان خیابانی و یا کودکان کار اکنون این سوال منطقی را در جامعه مملو از تنفر از رژیم آخوندی، بوجود آورده که بواقع پایان این تونل بحران به کجا ختم خواهد شد.

نبود کانون های مستقل، قوانین بروز شده در حمایت از کودکان، عدم پایبندی رژیم به کنوانسیون های بین المللی و تعهدات انسانی از سوی جامعه جهانی، نبود بودجه و کمک های دولتی و همچنین تفکر و فلسفه ارتجاعی حکومت در رابطه با مردم، تماما به این بحران انسانی در ایران ضریب زده است.

درتازه ترین نمونه از استثمار کودکان و در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی، یک کارگزار حکومتی از وجود « 70 هزار کودک خیابانی» پرده برداشت. وی در ادامه می افزاید: « آمار دقیقی از کودکان کار در کشور وجود ندارد، زیرا تعدادی از این کودکان در کارگاه های زیرزمینی کار کرده و تعیین دقیق تعداد آنها دشوار است».
به یقین در پی خواندن این سطور هر خواننده ای از خود این سوال منطقی را می کند: این چگونه حاکمیتی است که مدعی « قدر قدرتی » بوده واز بام تا شام بدروغ از «پیشرفت، توسعه، شلیک موشک» و ساختن فلان « بمب و راکت» تا « انواع و اقسام ادوات جنگی» و یا فتح الفتوح های قلابی در کشورهای همسایه خبر می دهد، اما در وضعیتی نیست تا از درون جامعه و هرآنچه که بر آحاد مظلوم این کشور می رود، آمار دقیقی ارائه دهد؟

پاسخ به این سوال به یقین چندان دشوار نیست. دستکاری عامدانه و تحریف آمار و ارقام ها همواره پایه واساس دستگاه تبلیغات دروغین نظام آخوندی بوده است. براین منطق است که رژیم حاکم بر میهن امان از دادن آمار شفاف طفره می رود، زیرا از تبعات و بازتاب منفی اجتماعی آن بسیار هراس دارد.
براین سیاق باید به آمار های متناقض در رابطه با اعتیاد، زنان خیابانی، بیکاری و بسیاری از دیگر معضلات اجتماعی اشاره نمود، تا این پازل تحریف حکومتی بهتر تکمیل گردد.

به موازات این واقعیات باید به سیستم استثمار گرایانه حاکمیت ولی فقیه برای سوء استفاده ابزاری از کودکان اشاره نمود. زیرا بسیاری از کارگزاران و کارفرمایان این رژیم که اکنون به مانند اختاپوس برزیر بناهای اقتصادی، تولیدی و صنعتی و سازو کار کشور چنگ انداخته اند، بکارگیری از کودکان را ضمن هماهنگی با دولت آخوند روحانی در دستور کارخود قرارداده اند.
سخن از باند های مافیایی است که به گفته این کارگزار رژیم « کارگاه های زیرزمینی» براه انداخته اند و بدین سان درسایه حمایت های قوه فاسد قضائیه، شهرداری ها و نیروی انتظامی حکومت، دست به چپاول جامعه می زنند.
وی در ادامه ضمن اعتراف به این واقعیت می افزاید: «کار جمع آوری این کودکان را می شود یک روزه انجام داد، اما اگر این کودکان از خیابان جمع آوری شوند به کارگاه های زیرزمینی برای کار برده می شوند».