پیام مادر رضاییهای شهید در حمایت از زندانیان سیاسی درحال اعتصاب غذا

فرزندان عزیز مردم ایران که در زندان گوهردشت در حال اعتصاب غذا هستید،

پیام دلیرانه شما را که در بیست و ششمین روز اعتصاب غذا از زندان گوهردشت فرستاده بودید شنیدم و با دلی جریحه دار از رنجها و مشکلات شما غرق افتخار شدم. از طرف مادران شهدای مجاهد خلق به شما و به همه فرزندان عزیزم که در زندان گوهردشت و دیگر زندانها برای رسیدن به حقوق و کرامت انسانی خودتان درحال اعتصاب غذا هستید، درود می فرستم.
دعا می کنم که خدا پشت و پناهتان باشد و در مقابل شکنجه و رفتار ضد انسانی این رژیم که در زندانها و در حق زندانیان بی دفاع و اسیر از هیچ حق کشی و ظلمی فرو گذار نمی‌کند، به شما قوت قلب و ایمان بدهد.
شما تنها نیستید و ما هرچه در توانمان باشد برای اینکه حمایت و دفاع از حقوق شما در ایران و جهان هر چه بیشتر فراگیر شود انجام می‌دهیم. اشرف نشانها و هواداران مقاومت و ایرانیان آزادیخواه در داخل و خارج کشور، با شما و حامی شما هستند. کما اینکه شما نیز گناهی ندارید جز اینکه زندگی خودتان را وقف آزادی و بهروزی مردم ایران کرده اید و همین اعتصاب غذا و مقاومت شما هم مشعل فروزان دیگری را در مقاومت مردم برای آزادی روشن کرده است.
امروز جنبش دادخواهی فراگیر شده و این جانیان بعد از نزدیک به چهار دهه شکنجه و به‌شهادت رساندن فرزندان ما، شاهد آن هستند که خون پاک آن شهیدان دامنشان را گرفته و حالا این جلادان هستند که شکست خورده و منفور مردم شده اند و در مقابل مقاومت مردم ایران به زانو درخواهند آمد.
روز پیروزی و روز سرنگونی این رژیم ستمگر نزدیک است.
و سیعلم الذین ظلمو ای منقلب ینقلبون

از طرف مادران شهیدان مجاهد خلق
عزیز رضائی
۳ شهریور ۱۳۹۶