رونمایی یک بریده مزدور نو رسیده در سایتهای تابعه اطلاعات آخوندی - کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت

رونمایی یک بریده مزدور نورسیده در سایتهای تابعه اطلاعات آخوندی با دعاوی ابلهانه و مضحک برای مقابله با جنبش دادخواهی و موقعیت مجاهدین در آلبانی- کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
سند پی دی اف در زیر آمده است:

لطفا برای مطالعه اینجا را کلیک کنید

تواب تشنه به خون عصا کش خائن خودفروخته - سند پی دی اف

یک گواهی در باره ترفندهای کثیف مزدور وزارتی سیامک نادری
عیادت و عکس گرفتن غافلگیرانه از بیماران پس از ۷ سال محاصره پزشکی و دارویی
 برای متهم کردن مجاهدین به عدم رسیدگی در سایتهای رژیم

اینجانب علی فرحمند که در حال حاضر در کشور آلبانی ساکن و مشغول زندگی خودم می باشم، چندی پیش که همراه یکی از دوستانم که مریض و در بیمارستان بستری بود و من در حال رسیدگی به او بودم، متوجه شدم که فردی بنام سیامک نادری که هیچ رابطه ای نه با من و نه با مریض داشت، تحت عنوان ملاقات با مریض به بیمارستان آمد.

در خلال صحبت با مریض متوجه شدم که او قصد دارد مشکلات و مریضی بیمار را ناشی از عدم رسیدگی سازمان دانسته و شروع به سم پاشی علیه سازمان کرد. ولی چون با عکس العمل من و مریض مواجه شد، اقدام به گرفتن عکس یادگاری با مریض کرد. این کار پست و کثیف او باعث شد که موضوع ملاقات عامل فشار بر روی مریض باشد. لازم به یادآوری است که او برخلاف تمایل مریض اقدام به گرفتن عکس کرد.
متأسفانه دو روز بعد وضعیت مریض در سایتهای رژیم با این مضمون عدم رسیدگی مجاهدین منتشر شد که نوعی شکنجه روانی برای مریض بود. چون خود مریض فهمیده بود که موضوع مریضی او مورد سوءاستفاده رژیم و نیز نگرانی خانواده اش شده بود که من به عنوان یک هوادار سازمان مجاهدین و کسیکه شاهد این صحنه ها بوده ام این کار کثیف این مزدور را محکوم می کنم.


علی فرحمند۱۲/۱۲/۲۰۱۷