شهادت قهرمان پاکباز مجاهد خلق مالک شراعی بخاطر نجات جان یکی از همرزمانش در آلبانی

شهادت قهرمان پاکباز مجاهد خلق مالک شراعی بخاطر نجات جان یکی از همرزمانش در آلبانی

مجاهد قهرمان مالک شراعی بخاطر نجات جان یکی از همرزمانش در دریاچه روتول در منطقه دُورس آلبانی به شهادت رسید.   
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ وقتی مالک که در ساحل بود متوجه شد یکی از همرزمانش که برای شنا به داخل آب رفته دچار انقباض عضلات شده است و در حال غرق شدن کمک میخواهد، بلادرنگ با لباس به داخل دریاچه پرید و با تلاش فوق العاده همرزم خود را از عمق به روی آب آورد و جان او را نجات داد اما لحظاتی بعد خودش در آب فرو رفت و نتوانست بیرون بیاید. جستجو و اقدامات بعدی ۴ تن دیگر از همرزمان و کمک یکی از اهالی با قایق نیز به نتیجه نرسید. همزمان مجاهدین از پلیس و غواصان زبده دولت آلبانی کمک خواستند و عملیات تجسس تا شروع تاریکی در دو نوبت صورت گرفت. جستجو برای یافتن پیکر شهید در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه ادامه یافت اما هنوز به نتیجه نرسیده است.
مالک شراعی قهرمان پاکباز مجاهد خلق متولد ۱۳۴۹، فرزند دلاور مردم خرمشهر، ۲۱ سال پیش به ارتش آزادیبخش ملی ایران پیوست و در تمام سالهای پایداری پرشکوه در اشرف و لیبرتی سرفرازانه مجاهدت کرد. او یکی از شاهدان قتل عام دهم شهریور ۱۳۹۲ در اشرف بود که طی آن ۵۲ تن از مجاهدین در حمله نیروهای مالکی سردژخیم ”عراق جدید“ و مزدوران نیروی تروریستی قدس به شهادت رسیدند. مالک و همرزمانش با دست خالی و شجاعتی بی نظیر به مقابله با جلادان و آدمکشان پرداختند.
او بخاطر پاکبازی، مجاهدت صادقانه و فدای بیکرانش در راه آزادی خلق و میهن، همواره برای کانونهای شورشی و رزم آوران آزادی، نمونه ای الهام بخش باقی می ماند.

سازمان مجاهدین خلق ایران
اول تیر ۱۳۹۷