تروریسم موشکی رژیم - تضاد آشکار با روح قطعنامه ملل متحد

به یقین ادامه پروژه‌های مخرب دیکتاتوری آخوندی در زمینه اتمی و موشکی که در راستا و به موازات یکدیگر و برای رسیدن به توان «حمل سلاح اتمی» صورت می‌گیرند، بخشی از سیاست‌های مخربی حاکم عنان گسیخته‌ای است که تلاش دارد تا کشورهای منطقه و جامعه بین‌المللی را به گروگان بگیرد.

تسلیح گروه‌های تروریستی مانند حزب الشیطان در لبنان، حشد الشعبی در عراق و یا حوثی‌ها در یمن که تاکنون به بروز جنگ‌های نیابتی در این کشورها انجامیده است، تنها بخش کوچکی از تروریسم ناب ولایت در کشورهای همسایه را شامل می‌شود.
همچنین آزمایش موشک‌های میان برد تا شعاع هزار کیلومتر و تهدید به ارتقاء برد آنها تا سقف دو هزار کیلومتر نیز آن روی دیگر سکه‌ای بنام «سیاست به بند کشیدن جامعه جهانی» است.

در این رابطه پیشتر شورای ملی مقاومت ضمن افشاء این سیاست مخرب رژیم آخوندی در کتابی تحت عنوان «ساختار موشکهای بالستیک رژیم ایران، گامی در مسیر ساخت موشکهای با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای» تاکید کرده بود: «گروه صنعتی «همت» یکی از مراکز صنعتی سپاه برای ساخت موشکهایی با قابلیت حمل کلاهک اتمی است که به ۷ قسمت مختلف تقسیم شده است. یکی از مهمترین آنها گروه صنعتی «نوری» است که بسیار محرمانه نگه داشته شده است. نمی‌توان به برنامه اتمی رژیم ایران پرداخت مگر این‌که به برنامه موشکی و سیاست تروریستی رژیم پرداخت».

همچنین در تازه‌ترین نمونه در رابطه با تروریسم موشکی رژیم باید به اجلاس اخیر ناتو در بروکسل اشاره نمود. در این اجلاس کشورهای عضو در بیانیه پایانی خود تاکید کرده‌اند: «ما از تشدید آزمایشها، برد و دقت موشک‌های بالستیک رژیم ایران و فعالیتهای بی‌ثبات کننده این رژیم در سراسر منطقه خاورمیانه نگرانیم. ما از رژیم ایران می‌خواهیم که از تمام فعالیتهایی که با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد و پیوستهای آن مطابقت ندارد خودداری کند». (سایت مجاهدین خلق ۲۱ تیر ۱۳۹۷)

بدین سان ملاحظه می‌شود که چگونه دیکتاتوری خامنه‌ ای ضمن دور زدن قطعنامه‌ها و مصوبات شورای امنیت ملل متحد و به‌ویژه قطعنامه ۲۲۳۱ همچنان و بی دنده و ترمز بر ادامه پروژه‌ها و سامانه‌های موشکی خود تاکید دارد.
پیشتر نیز دبیر کل سازمان ملل متحد ضمن ابراز نگرانی از توسعه و ادامه برنامه‌های موشکی رژیم آخوندی «از تهران خواست تا به نگرانی‌های بین‌المللی در مورد فعالیت‌های خود که در تضاد با برجام هستند، به ویژه فعالیت‌های موشکی و ارسال سلاح به شورشیان حوثی در یمن و گروه‌های شبه‌نظامی در لبنان و نوار غزه توجه کرده و به آنها اهمیت بدهد». (سایت دویچه وله ۲۸ ژوئن ۲۰۱۸)