مبارزه با تروریسم – ضرورت بستن سفارتخانه‌های رژیم آخوندی

بر این واقعیت که اکنون سفارتخانه‌های دیکتاتوری ولی‌فقیه نه تنها به مآمن تروریست‌ها بلکه به مراکزی برای طراحی و توطئه علیه ایرانیان تبعیدی و شهروندان خارجی تبدیل شده، هیچ شک و شبه‌های نباید داشت.

نمونه دستگیری اسدالله اسدی، دبیر سوم سفارت رژیم در وین که بنا برداده های دوایر امنیتی در سه کشور اروپایی، طراح و مسئول توطئه تروریستی علیه گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس بود، به‌خوبی مبین این واقعیت است که دیکتاتوری ولی‌فقیه اکنون خاک اتحادیه اروپا را به میدانی برای صدور تروریسم و بنیادگرایی تبدیل کرده است.

کشف نیم کیلو ماده انفجاری «تی آی پی تی» که بنا برداده های کارشناسان می‌تواند فرودگاهی به بزرگی شارل دوگل را با خاک یکسان نماید، دیگر هیچ شکی و شبهه‌ای در میان صاحبنظران و سیاستمداران باقی نگذاشته که این طرح تروریستی می‌توانست جان هزاران انسان بی‌گناه را بگیرد.
همچنین ماده انفجاری از جنس همان موادی است که داعش در عملیات تروریستی خود در خاک فرانسه و اسپانیا و بلژیک بکار گرفته است.

بر این منطق اکنون انگشت اتهام به‌سوی رژیمی است که از خود ردپای مخربی در زمینه تروریسم برجا گذاشته است. همکاری با داعش در بسیاری از زمینه‌ها و به‌ویژه پنهان شدن دیکتاتوری خامنه‌ای با تمامی باندهای آ«در پشت مبارزه دروغین با این جریان، تنها برای ایز گم کردن بوده و بس.
اکنون که داعش در سوریه و عراق ضربات مهلکی خورده و بنا برداده های نظامی بیش از سه چهارم مناطق تحت کنترل خود را در این کشورها از دست داده، چهره مخوف خامنه‌ای و بانکدار تروریسم جهانی بیرون زده و بدین سان رژیم آخوندی خود شخصاً وارد میدان شده است.

به موازات این واقعیات باید به فعالیت‌های ایرانیان آزاده، اشرف نشانان و وجدان‌های بیدار بشری و مدافعان حقوق بشر در سراسر جهان برای افشاء توطئه تروریستی رژیم در پاریس اشاره نمود. خواست مردم ایران و بازماندگان قربانیان تروریسم این رژیم خون‌ریز نخست بازگشایی پرونده‌های خونین تروریسم دولتی رژیم ایران در کشورهای مختلف جهان و به‌ویژه در خاک اتحادیه اروپا می‌باشد.

همچنین کشاندن آمران و عاملان ۴۵۰ عملیات تروریستی که تماما بخشی از ماشین وزارت اطلاعات و یا اطلاعات سپاه پاسداران با زیر مجموعه‌های نیروی تروریستی قدس و گروه‌های تروریستی وابسته به آنها می باشند به یقین دومین قدم موثر برای مبارزه با تروریسم دولتی است.
به موازات این واقعیات نیز باید طرف‌های تجاری و اقتصادی رژیم ضمن محکوم نمودن این عمل تروریستی که متاسفانه تا به امروز عامدانه بر آن چشم‌پوشی شده، سفارتخانه‌ها، مراکز، لانه‌های جاسوسی و همچنین انجمن‌های پوششی وابسته به اطلاعات آخوندی را در کشورهای خود تعطیل نموده و مسئولان و کادرهای آنان را از خاک اروپا اخراج نمایند.

تأخیر در مبارزه علیه تروریسم صادراتی از سوی رژیم آخوندی و تیک‌تیک زمان به یقین به نفع حقوق بشر، همزیستی مسالمت‌آمیز، صلح و حرامش و آسایش نیست.