ماشین تروریسم رژیم در خاک اروپا

 

با کشف یک سوءقصد تروریستی دیگر در دانمارک که به گفته مقامات امنیتی این کشور، به دستگیری یک تروریست رژیم آخوندی در بخشی از اسکاندیناوی انجامید، اکنون بسیاری از کارشناسان مسائل ایران به‌درستی بر این باور هستند که خامنه‌ای در سایه سیاست مخرب مماشات، میدان را هرچه بیشتر برای صدور تروریسم مناسب یافته است.

بروز تنگناهای داخلی که به رشد قیام و اعتراضات عمومی در شهرهای میهن انجامیده است و به‌موازات مجموعه بحران‌های لاعلاج اقتصادی، مالی و همچنین بین‌المللی، اکنون نیاز رژیم برای صدور تروریسم و بحران به خارج از مرزهای ایران، هرچه آشکارتر می‌گردد.
بر این منطق اگر تا دیروز خامنه‌ای می‌توانست در سایه برجام، با شلیک موشک علیه ساکنان بی‌دفاع اشرف و لیبرتی و یا ترور اعضاء مقاومت و اپوزیسیون ایران در خاک عراق، به تعادل دست یابد و نیروهای روحیه باخته خود را قوت قلب بخشد، اکنون در خلاء این امکان، ماشین ترور رژیم را در جای‌جای گیتی به‌ویژه در خاک اروپا مانند آلبانی، هلند، فرانسه و در نمونه اخیر در دانمارک به راه انداخته است.

ابعاد دستگیری عوامل و مهره‌های اطلاعاتی و شبکه‌های تروریستی رژیم که اکنون در منطق خود به بروز بحران‌های دیپلماتیک با بسیاری از کشورها راه برده ، به حدی است که مهم‌ترین طرف تجاری حکومت را بر آن داشته تا در دیدگاه‌های خود تجدیدنظر نمایند.
سخن از مشورت کشورهای اسکاندیناوی با اتحادیه اروپا در رابط با اعمال تحریم‌های مشخص علیه دیکتاتوری خامنه‌ای می‌باشد. بر این اساس از هم‌اکنون شاهد تحولات دیپلماتیک در این زمینه می‌باشیم که در منطق خود به‌مانند لوکوموتیوی در حال سرعت گرفتن است.

یک گزارش حکومتی ضمن اعتراف به این روند می‌نویسد: “ رسانه‌های نروژ از احضار سفیر ایران در این کشور در خصوص ادعاهای دولت دانمارک خبر دادند». این گزارش در ادامه می‌افزاید: “«آندره ساموئل‌سن» وزیر خارجه دانمارک در یک کنفرانس خبری گفت معتقد است حکومت ایران عامل این حمله بوده و به همین دلیل سفیر دانمارک را از تهران برای مشورت فرامی‌خواند». خبرگزاری حکومتی مهر ۱۰ آبان ۱۳۹۷)

نمونه‌های مشابهی مانند این اقدام دیپلماتیک را پیشتر فرانسه در فردای شکست توطئه بزرگ تروریستی علیه گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، با اخراج عوامل اطلاعاتی رژیم و مسدود نمودن حساب‌های وزارت اطلاعات در این کشور، به نمایش گذاشته بود.
همچنین دستگاه قضائیه بلژیک نیز سرانجام پس از ماه‌ها کش‌وقوس موفق گردید تا اسدالله اسدی، دیپلمات تروریست دستگیرشده رژیم در آلمان را به این کشور مسترد نماید و بدین‌سان زمینه را برای اقدامات قضایی علیه ماشین تروریسم آخوندی آماده کند.

در این رابطه وال‌استریت ژورنال ( ۹ آبان ۱۳۹۷) در گزارش مبسوطی از طرح عملیاتی و نحوه دستگیری تروریست‌های رژیم در بلژیک و آلمان، می‌نویسد: “هرچند او از عنوان«دبیر سوم سفارت (رژیم) ایران در اتریش» برخوردار بود، اما مقام‌های فرانسوی می‌گویند، اسدی برای وزارت اطلاعات (رژیم) ایران کار می‌کرده. یک فرد نزدیک به سعدونی گفت، اسدی حاضر بود هزاران یورو برای این اطلاعات بپردازد از حدود سال ۲۰۱۴، سعدونی و نعامی به جلسات مجاهدین خلق می‌رفتند و گزارش آن‌ها را در شهرهایی در سراسر اروپا به اسدی می‌دادند».

به‌یقین یکی از مناسب‌ترین راهکارها برای مقابله با تروریسم کور ولی‌فقیه ، لیست گذاری عوامل و شبکه‌ای اطلاعاتی نیروی تروریستی قدس، اطلاعات سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات به انضمام منجمد نمودن تمامی ظرفیت‌های مالی و حساب‌های بانکی این ارگان‌های سرکوبگر می‌باشد.