تائید دبیر کل ملل متحد بر تروریسم موشکی رژیم

 

درحالی‌که دیکتاتوری خامنه‌ای در تمامی تبلیغات خود همواره تلاش دارد تا موضوعی بنام تروریسم موشکی رژیم را در هاله‌ای از ابهام فروبرده و بدین‌سان چنین وانمود نماید که گوئیا تولید و آزمایش فله‌ای موشک های کوتاه، میان و دور برد صرفا "دفاعی" می باشند، اما تازه ترین داده های بین المللی واقعیت های دیگری را به بیرون ساطع کرده اند.

شلیک آخرین موشک میان برد رژیم آخوندی که بنا برداده های ایالات‌متحده توان حمل کلاهک‌های هسته‌ای رادارند، در حالی آزمایش گردیده که عطف به قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت ملل متحد، دیکتاتوری خامنه‌ای حداقل برای هشت سال مکلف شده تا از هر نوع آزمایش و یا تولید هرگونه موشک خودداری نماید.
در این رابطه پاسدار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران نیز پس از ده روز سکوت سرانجام در آستانه اجلاس اضطراری شورای امنیت بر سر آزمایش‌های موشکی رژیم، انجام این آزمایش را تأیید کرد و اعتراف نمود که رژیم آخوندی «بیش از ۴۰ یا ۵۰ تست موشکی در سال اخیر» انجام داده است.

به‌موازات این واقعیت نیز باید به ارسال محموله‌های موشکی از سوی رژیم آخوندی به جریانات و نیروهای تروریستی در عراق، یمن، لبنان و حتی سوریه اشاره نمود، امری که در منطق طبیعی خود به بروز جنگ‌افروزی و صدور بنیادگرایی در منطقه بحرانی خاورمیانه و شاخ آفریقا ضریب دوچندان زده است.

این وضعیت مخرب در حالی است که دیکتاتوری خامنه‌ای در هراس از تبعات بین‌المللی این اقدام تروریستی، تلاش زیادی به خرج می‌دهد تا صورت‌مسئله، مبنی بر تسلیح گروه‌های تروریستی با سلاح و موشک های ساخت ایران را همواره تکذیب و یا مخدوش نماید.

اما در این رابطه خبرگزاری رویتر (۱۲ دسامبر ۲۰۱۸ برابر با ۲۱آذرماه۹۷) به نقل از دبیر کل سازمان ملل، آنتونیو گوترز پس از ماه‌ها بررسی‌های کارشناسانه اعلام نمود: «در گزارش جدید دبیر کل به شورای امنیت سازمان ملل گفته‌شده که او به این نتیجه رسیده است که شبه‌نظامیان حوثی یمن پرتاب‌کننده‌های ساخت ایران را در اختیاردارند و این جنگ‌افزارها در سالهای ۲۰۱۶و ۲۰۱۷تولید شده‌اند».
بدین‌سان ملاحظه می‌شود که جامعه بین‌المللی برای چندمین بار، برنامه‌های موشکی رژیم آخوندی را برملا نموده و بر نقش مخرب رژیم در صدور بلوا و تروریسم به کشورهای منطقه، اسلامی و عربی تأکید کرده است.

پیشتر نیز شورای ملی مقاومت ( ۲۷ آبان ۱۳۹۵) در اطلاعیه روشنگرایانه ای، ضمن افشاء سیاست‌های راهبردی دیکتاتوری خامنه‌ای درزمینهٔ تولید انبوه و شلیک موشک برای برهم زدن تعادل در خاورمیانه تأکید کرده بود: «پاسدار- سرلشگر حسن فیروزآبادی، مشاور عالی خامنه‌ای، که تا تابستان امسال رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم بود، گفت: «شلیک موشک "عماد" را حضرت آقا (خامنه‌ای) تصویب کردند. هیچ موشکی در این کشور شلیک نمی‌شود مگر اینکه مصوبه فرمانده‌کل قوا را داشته باشد. حتی برای شلیک در رزمایش‌ها هم باید از محضر رهبر انقلاب مجوز گرفته شود ... حتی زمان شلیک را و اینکه در چه ‌زمانی شلیک شود را نیز ایشان تعیین می‌کنند که این باید فلان وقت شلیک شود».