تحریم گشتاپوی آخوندی- قدمی کوچک در مبارزه علیه بانکدار تروریسم

 

 

سرانجام اتحادیه اروپا در اقدامی قابل پیش‌بینی توافق اصولی خود با اعمال تحریم‌ها علیه گشتاپوی آخوندی را اعلام کرد.

بنا بر داده‌های وزیر امور خارجه دانمارک، این اقدام به دلیل رشد و نمو تحرکات تروریستی رژیم آخوندی طی سالیان اخیر در قلب اروپا، اتخاذشده است.
به‌یقین اعمال تحریم‌ها از سوی نزدیک‌ترین شریک تجاری آخوندی، قدم کوچکی علیه حکومتی خون‌ریز و تروریست پرور می‌باشد که در سایه سیاست مخرب مماشات طی بیش از چهار دهه ۴۵۰ رشته عملیات تروریستی در سراسر جهان علیه شهروندان، مخالفان و اعضاء مقاومت ایران انجام داده است.

وزیر امور خارجه دانمارک در رابطه با تحریم‌های جدید علیه وزارت اطلاعات رژیم در توئیتی ازجمله تأکید کرده است:« روز مهمی برای سیاست خارجی اروپا! اتحادیه اروپا هم‌اکنون با اعمال تحریم علیه یک دستگاه اطلاعاتی ایران به دلیل توطئه‌هایش در خاک اروپا موافقت کرد. این علامتی قوی از سوی اتحادیه اروپا است مبنی بر اینکه ما چنین رفتار‌هایی در اروپا را نخواهیم پذیرفت». ( خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ، تسنیم ۱۸ دی ۱۳۹۷)

به‌یقین اعلام این خبر و از فردای اجرایی شدن تحریم‌ها علیه وزارت اطلاعات آخوندی، ضربه مهمی بر کلیت دستگاه جاسوسی و تروریستی دیکتاتوری ولی‌فقیه و هم‌چنین مهر تائیدی بر تمامی داده‌ها و اطلاعات مقاومت ایران و مجاهدین خلق مبنی بر نقش مستقیم این وزارتخانه در صدور تروریسم که متولی آن آخوند روحانی است، می‌باشد.

بدین‌سان دیکتاتوری ولی‌فقیه در سایه برجام که آن را به‌مثابه "چک سفید" برای ادامه سیاست‌های مخرب خود تلقی می‌کند، با دستان باز خاک اروپا را هدف تروریسم کور خود قرارداده است.
برای نمونه انجام دو ترور طی سال‌های اخیر در هلند، دستگیری اسدالله اسدی، دبیر سوم سفارت رژیم در وین به دلیل طرح سوءقصد نافرجام علیه گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس با ماده انفجاری، دستگیری سه تن از عوامل رژیم در بلژیک و فرانسه به دلیل مشارکت در طرح تروریستی در پاریس، دستگیری دو تن از عوامل تروریستی رژیم در آلبانی باهدف کامیون انفجاری علیه ساکنان اشرف۳، دستگیری یک مامور وزارت اطلاعات در سوئد به دلیل جاسوسی و همکاری با اطلاعات آخوندی علیه ایرانیان و یا اخراج سفیر رژیم آخوندی از آلبانی به دلیل ایجاد شبکه‌ای از مأموران و تروریست‌های در این کشور، تنها بخش کوچکی از فعالیت‌های مخرب گشتاپوی آخوندی در خاک اروپا از فردای امضاء توافق اتمی می‌باشند.

واقعیت در رابطه با فعالیت‌های مخرب وزارت اطلاعات این است که گشتاپوی آخوندی با راه‌اندازی مجموعه‌ای از سیاست‌های مخرب مانند « پروژه شیطان سازی، صدور تروریسم کور و همچنین ایجاد شبکه‌های ترور و جاسوسی علیه مقاومت ایران» بخشی از کارنامه سیاه دیکتاتوری مذهبی در دوران پایان رژیم آخوندی تشکیل می‌دهند.