تروریسم - موج دستگیری عوامل گشتاپوی آخوندی در جهان

 

 

از فردای شکست توطئه تروریستی وزارت اطلاعات آخوندی علیه گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس که قرار بود تا اسدالله اسدی به همراه یک تیم از اعضاء گشتاپوی آخوندی، آن را با مواد انفجاری هدف قرار دهند، اکنون کمتر هفته‌ای نیست تا شاهد دستگیری عوامل ترور، اطلاعاتی و یا جاسوسی دیکتاتوری ولی‌فقیه در کشورهای مختلف نباشیم.

با نگاهی به داده‌های بین‌المللی به‌ویژه پس از شکست توافق اتمی، اکنون شاهد آن هستیم که پروژه‌های موازی رژیم آخوندی مانند تروریسم، صدور بنیادگرایی و یا نقض حقوق بشر در بسیاری از کشورهای جهان در دستور کار قرار گفته و با حساسیت و با نگاه دیگری به این سیاست‌های راهبردی رژیم نگریسته می‌شود.

دستگیری دو عضو سپاه پاسداران در پوش خبرنگار در آلبانی، دستگیری دبیر سوم سفارت رژیم در وین، آن‌هم به هنگام تحویل مواد منفجره و به‌تبع آن دستگیری عوامل تروریستی حکومت در بلژیک، و فرانسه و یا دستگیری یک‌مهره اطلاعاتی حکومت در نروژ و دو فرد دیگر در ایالات‌متحده آن‌هم به دلیل جاسوسی و همکاری با گشتاپوی آخوندی علیه ایرانیان و اعضاء مقاومت ایران، به‌یقین شاخص و ادله مهمی برای اثبات حساسیت‌های بین‌المللی می‌باشند.

در تازه‌ترین نمونه نیز دوایر امنیتی در آلمان از دستگیری یک جاسوس دیگر رژیم آخوندی که به‌عنوان “مترجم" در این کشور فعالیت می‌کرد، خبر داده‌اند. روزنامه آلمانی “زود دویچه" در رابطه با این جاسوس رژیم آخوندی می‌نویسد: (او)عبدالحمید س. نام دارد متولد افغانستان است و ۵۰ ساله است. او در بخش "ارزیابی زبان" و به‌عنوان مشاور امور فرهنگ و مردم با ارتش آلمان همکاری داشته است.
عبدالحمید س. به دلیل نوع کارش در ارتش آلمان به اطلاعات مهمی ازجمله استقرار نیروهای آلمانی در افغانستان و احتمالاً در دیگر مناطق دارای اهمیت برای سرویس‌های امنیتی آلمان دسترسی داشته است».

واقعیت در پشت فعالیت‌های مخرب رژیم آخوندی تنها معطوف به جاسوسی و یا رخنه در ارگان‌های کشورهای دیگر نمی‌باشد، بلکه فراتر از آن هدف دیگری بنام “مقاومت ایران و مجاهدین خلق» را نیز دنبال می‌کند.
در این رابطه سایت دویچه وله ( ۱۷ ژانویه ۲۰۱۹) با اشاره به فعالیت‌های جاسوسی و ترور آخوندی در آلمان می‌افزاید: «به گزارش سازمان امنیت داخلی آلمان، سازمان‌های اطلاعاتی ایران بر "جاسوسی و مبارزه با نیروهای اپوزیسیون در داخل و خارج از این کشور" متمرکز هستند و وزارت اطلاعات ایران ایفاکننده نقش اصلی در این زمینه است. سازمان امنیت داخلی ایران بر "علاقه مستمر به جمع‌آوری اطلاعات درزمینهٔ سیاست‌ خارجی و امنیت" وزار‌ت اطلاعات جمهوری اسلامی تأکید کرده است».

در نمونه‌ای دیگر نیز آمریکا از دستگیری یک امور اطلاعات رژیم آخوندی درپوش “خبرنگار و مستندساز»!! خبر داده است. سایت مجاهدین خلق ( ۲۷ دی ۱۳۹۷) در این رابطه تأکید می‌کند: “زن مأمور بنام ملانی فرانکلین، ۵۹ساله، تبعه آمریکا، آفریقایی الاصل، بعد از اسلام آوردن در محضر آخوندها و رفتن به ایران و ازدواج با یک مأمور دیگر، اسم خود را به مرضیه هاشمی تغییر داد».