ایران - اعتراف متولی دیپلماسی رژیم به "تروریسم صادراتی"

 

 

درحالی‌که ارگان‌های مختلف در دیکتاتوری ولی‌فقیه تا به امروز از اعلام هرگونه موضع رسمی نسبت به صدور تروریسم به کشورهای اروپایی خودداری کرده‌اند و درحالی‌که رسانه‌های رژیم تلاش دارند تا با وارونه نمایی، وجود ده‌ها پرونده تروریستی از سوی حکومت را پرده‌پوشی نمایند، سفیر سابق نظام آخوندی در آلمان در تازه‌ترین مصاحبه خود با خبرگزاری ایسنا ( ۳ بهمن ۱۳۹۷)، به گوشه‌هایی از واقعیت‌های موجود در این پرونده‌ها اعتراف نمود.

در این رابطه علی ماجدی، سفیر رژیم در برلین، که دو ماه پیش بر اساس قانون "منع به‌کارگیری بازنشستگان"، مسئولیت خود را به کاردار حکومت واگذار کرده و به تهران بازگشته است، اعتراف می‌کند: «اروپایی‌ها در مورد ادعاهایی که مطرح کرده‌اند اسنادی آورده‌اند که ما نمی‌توانیم آن را به‌راحتی رد کنیم». 

واقعیت در لابلای این جملات همان اذعان به وجود ده‌ها پرونده تروریسم و در ابعاد گسترده به خارج از مرزهای کشور می‌باشد. بر این اساس شاهد هستیم که تنها طی هشت ماه گذشته پرونده‌های بسیاری در کشورهای ترکیه، آلبانی، آلمان، اتریش، هلند، لوکزامبورگ، بلژیک، فرانسه و یا ایالات‌متحده علیه این پدیده شوم و عوامل تروریستی و اطلاعاتی رژیم به راه افتاده است.

همچنین وجود چندین محکومیت از سوی کشورهای مختلف اروپایی و یا اعمال تحریم‌ها علیه شرکت‌های هواپیمایی مانند "ماهان"، لیست گذاری وزارت اطلاعات در اروپا، مؤسسات، افراد حقیقی و یا نهادهای وابسته به سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس، خود بهترین ادله بر وجود این "اسناد" معتبر درزمینهٔ فعالیت‌های تروریستی رژیم آخوندی می‌باشند. 

این کارگزار دیپلماسی حکومت در ادامه بابیان این جملات که «ما در داخل کشور با موضوعی همچون عملیات خودسرانه مواجه هستیم»، می‌افزاید: «آیا می‌توانیم منکر شویم که در خارج از کشور نیز نمونه‌ای از این اتفاقات رخ نمی‌دهد؟ عملیات‌هایی که اعتماد را دچار خدشه می‌کند؟». 

اما جالب تراز همه اینکه در فردای انتشار این اعترافات، وزارت خارجه حکومت سراسیمه وارد میدان شد و تلاش نمود تا "آب ریخته شده را به جوی" بازگرداند.

متولی پدرخوانده تروریسم در بخش سیاست خارجی که مردم آن را "ماله کش نظام" درزمینهٔ "تروریسم، موشکی، اتمی و نقض حقوق بشر" می‌نامند در یک فرافکنی و به‌طور مسخره‌ای اعلام کرد: «اسناد و شواهد کشورهای اروپایی که برای برخی از این ادعاهای این کشورها ارائه‌شده است، اسناد متقنی به شمار نمی‌رود و همچنان که ایشان نیز تأکید کرده است این عملیات احتمالاً توسط گروهک‌های معاند در خارج از کشور به‌گونه‌ای انجام می‌شود که به‌پای ایران نوشته شود». (خبرگزاری حکومتی ایسنا ۴ بهمن ۱۳۹۷)

این وارونه نمایی که بخشی از سیاست "دروغ درمانی" امنیتی‌ترین رئیس‌جمهور نظام را تشکیل می‌دهد، در حالی است که برای نمونه "اسدالله اسدی" دبیر سوم سفارت رژیم در وین به بعداز تحویل نیم کیلو ماده و همچنین چاشنی انفجاری به دو تروریست دیگر در لوکزامبورگ دستگیرشده است.