موج دستگیری تروریست های رژیم آخوندی در جهان

 

با افزایش فعالیت های مخرب تروریستی رژیم آخوندی در چهار سوی گیتی، اکنون شاهد رشد دستگیری عوامل و مهره های تروریستی و اطلاعاتی رژیم در کشورهای مختلف می باشیم.

با نیم نگاهی به روند فعالیت های تروریستی از سوی دیکتاتوری خامنه‌ای و از فردای طرح سوء قصد با کامیون انفجاری علیه ساکنان اشرف ۳ در آلبانی که به دستگیری و اخراج دو تن از عوامل نیروی تروریستی قدس از این کشور انجامید، زنگ های خطر برای بسیاری از کشورها بصدا درآمدند.

بلافاصله چند هفته بعد دوایر اطلاعاتی در سه کشور آلمان، فرانسه و بلژیک از دستگیری دبیر سوم سفارت رژیم در وین، بنام «اسدالله اسدی» به همراه سه مأمور دیگر و با نیم کیلو ماده انفجاری خبر دادند.
بر اساس داده‌های بین‌المللی این بمب قوی قرار بود تا گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در ویلپنت پاریس را هدف قرار داده و بدین‌سان رژیم آخوندی دست به کشتاری بزرگ بزند.

 در ادامه این روند مخرب نیز باید به دستگیر یک عامل دیگر اطلاعات رژیم در سوئد که تحت پوش «شهروند دو تابعیتی» زندگی می‌کرد، اشاره نمود.
همچنین در هلند نیز مقامات این کشور از دستگیری دو ضارب وابسته به سپاه پاسداران که در قتل دو شهروند ایرانی طی سال‌های گذشته مشارکت داشتند، خبر داده‌اند.
بدین‌سان این کشور ضمن دادن هشدار به دیکتاتوری تروریستی آخوندی، دو دیپلمات حکومتی را از هلند اخراج نمود و بر وجود شبکه تروریستی رژیم برای سوءقصدهای مختلف در هلند تأکید کرد.

کیهان وابسته به بیت خامنه‌ای در مطلبی (۲۵ اسفند ۱۳۹۷) ضمن اعتراف به این وضعیت می‌نویسد: «در ابتدای امسال دو دیپلمات ایرانی به اتهام دست داشتن در دو ترور مخالفان جمهوری اسلامی در هلند از این کشور و بی‌سروصدا اخراج شدند و یک دیپلمات ایرانی دیگر نیز از فرانسه به دلایل نامعلوم اخراج شد».

موضوع صدور «بی دنده و ترمز» تروریسم آخوندی تنها به کشورهای همسایه و اسلامی و یا به اروپا منتهی نمی‌گردد. در آفریقا نیز دو تروریست رژیم که پیشتر هنگام حمل مواد و چاشنی‌های منفجره دستگیر شده بودند، به موضوع رسانه‌های این کشور تبدیل گردیدند.
تازه‌ترین تلاش‌های شکست خورده سفیر حکومت برای فراری دادن این دو تروریست از دست قانون و سپس تائید حکم ۱۵ سال زندان برای آنان از سوی دادگاه عالی کنیا، بخش دیگری از پرونده‌های مخرب رژیم آخوندی در زمینه صدور تروریسم به کشورهای مختلف را تشکیل می‌دهد.
عطف به داده‌های دادستان کنیا این دو تروریست که با ویزای گردشگری به کنیا رفته بودند، هنگام سفر به مومباسا، دومین شهر بزرگ این کشور، حداقل دو بار به یک زمین گلف رفته و ۱۵ کیلو مواد انفجاری را در آن زمین پنهان کرده بودند.

در نمونه‌ای دیگر سایت مجاهدین خلق از دستگیری دو مأمور اطلاعات رژیم با پاسپورت‌های جعلی اسرائیلی در آرژانتین خبر داده است.
بنابراین گزارش: «این دو تن سجاد ناصرانی ۲۷ ساله و معصومه سبزعلی ۳۰ ساله تحت نام‌های جعلی نتانل و ریوکا تولدانو با پاسپورت جعلی اسراییلی اقدام به سفر کرده بودند که توسط مأموران اطلاعاتی آرژانتین بازداشت شدند.
شماره پاسپورت‌های این دو نفر در فهرست پاسپورت‌های گمشده در اسراییل با نام‌هایی دیگر بوده است. این دو زمانی که از اسپانیا به آرژانتین سفر کردند، بازداشت شدند».