رژیم آخوندی پدرخوانده قاچاق مواد مخدر


تاکنون به‌کرات دوایر و رسانه های بین‌المللی از کشف محموله های مملو از مواد مخدر از سوی دیکتاتوری فاسد ولی فقیه خبرداده اند.

اما تازه ترین گزارش از کشور فقیر و کوچک سریلانکا به مانند چراغی به تاریکخانه بیت خامنه ای و ارگان ای تحت مسئولیت وی در امر قاچاق بین‌المللی می‌باشند.

یک گزارش بین‌المللی در این رابطه تاکید می کند: «روزنامه سریلانکایی کولومبو گازت گزارش کرد که ارزش این محموله هروئین ایرانی بیش از یک میلیارد روپیه این کشور برآورد شده است.
گفته می‌شود کشف و توقیف این کشتی در یک عملیات ویژه و با مشارکت پلیس و نیروهای دریایی سریلانکا در آب‌های جنوبی این کشور صورت گرفت». (سایت العربیه ۲۴ مار ۲۰۱۹)

سخن از مجموعه فعالیت‌های مخرب رژیم غرق در بحرانی است که برای به دست آوردن دلار دست به هر عمل غیرقانونی و غیراخلاقی در سطح بین‌المللی می‌زند.
این همان رژیمی است که جوانان میهن امان را به دلیل حمل و یا استفاده مواد مخدر در معابر و خیابان‌های کشور به دار می‌آویزد، اما ارگان‌هایی مانند سپاه پاسداران، نیروهای تروریستی وابسته به آن در کشورهای مختلف و نیروی تروریستی قدس و یا به گفته پاسدار احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور اسبق نظام، «برادران قاچاقچی» در تولید، توزیع و قاچاق مواد مخدر از آسیا تا آمریکای جنوبی دست دارند.

در این رابطه سایت مجاهدین خلق (۵ فروردین ۱۳۹۸) در گزارشی با اشاره به ابعاد فعالیت‌های مخرب رژیم در زمینه قاچاق مواد مخدر نوشته است: «مافیای مخدر رژیم ایران طی سالیان اخیر بیش از قبل فعال شده است و خصوصاً بعد از تحریم‌های آمریکا علیه این رژیم در کار قاچاق مواد مخدر به کشورهای مختلف شتاب بیشتر پیدا کرده است تا بدینوسیله بتواند از آثار ضربات تحریم‌ها بر خود بکاهد».

این گزارش سپس به نمونه‌های اخیر این فعالیت‌ها اشاره کرده و می‌افزاید: «پلیس ایتالیا روز ۱۷ آبان ۹۷ فاش ساخت ۲۷۰ کیلوگرم هروئین مخفی شده در یک کانتینر را که با یک کشتی از ایران رسیده بود را کشف کرد».
همچنین در این گزارش از جمله به تلاش رژیم برای قاچاق مواد مخدر از طریق آلمان اشاره شده و در آن آمده است: «دادستانی فدرال و پلیس جنایی آلمان روز پنجشنبه ۳۰ دی ۹۵ از کشف دو کامیون ایرانی حامل مواد مخدر در این کشور خبر دادند. پلیس آلمان این دو کامیون را روز سه‌شنبه ۲۷ دی توقیف و دو راننده ایرانی ۳۷ ساله و ۴۱ ساله آن را بازداشت کردند».

واقعیت در دیکتاتوری فاسد آخوندی آن است که در اثناء جنگ ضد میهنی با عراق، به گفته پاسدار سبزعلی رضایی دبیر کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام، خمینی برای به دست آوردن دلارهای ناشی از مواد مخدر و تامین بخشی از ماشین سرکوب و جنگ، دست به صدور فتوا برای قاچاق مواد مخدر زد.
همچنین بازوان آلوده این رژیم در جنوب لبنان که در پوش حزب الشیطان عمل می‌کنند، اکنون به یکی از بزرگترین کارتل های توزیع مواد مخدر در دنیا تبدیل شده است. کاشت و تولید مواد مخدر در دره بقاء و یا تهیه و توزیع آن از طریق کشورهای آمریکای جنوبی که به‌کرات رسانه‌ای شده‌اند، تنها بخش کوچکی از پازل فعالیت‌های «پدرخوانده قاچاق مواد مخدر» در سطح بین الملل می‌باشند.