شکست سنگین اطلاعات آخوندی برای شیطان سازی


از فردای رشد و نمو قیام های مردمی در شهرهای میهن که نه تنها شعار «مرگ بر خامنه ای، مرگ بر روحانی» را به یک شعار ملی گردید، بلکه فراتر از آن تمامی باند های درون حاکمیت را به چالشی ملی برای واقعیتی بنام «سرنگونی» کشانده است، شاهد راه‌اندازی دو سیاست موازی از سوی دوایر اطلاعاتی و امنیتی حکومتی علیه مقاومت ایران و مجاهدین خلق می باشیم.

براین اساس و بنابر تمامی داده ها، دیکتاتوری ولی فقیه اکنون به موازات تلاش های تروریستی برای ضربه زدن به راس جنبش و نیروی پیشتاز آن، سیاست «شیطان سازی» را در ابعاد بی سابقه ای به پیش می برد.
نشر فیلم، کتاب، جزوات و یا برپایی نمایشگاه‌های عکس و سخنرانی، به همراه سریال‌های تلویزیونی در داخل و همچنین انتشار مقالات متعدد سراپا دروغ و کذب تنها بخشی از این سیاست طی یک سال اخیر بوده که آخوند روحانی و وزیر اطلاعات رژیم بی دنده ترمز آن را به پیش می‌برند.

همچنین باید به راه‌اندازی شبکه گسترده‌ای از مزدبگیران، عوامل اطلاعاتی و یا بریده مزدوران حکومت در خارج از کشور اشاره نمود که به‌عنوان حلقه تکمیلی برای سناریوهای رژیم در رسانه‌های خارجی عمل می‌کنند.

به یقین نمونه اخیر هفته نامه اشپیگل که در مطلبی سفارشی تلاش نموده بود تا با جعل واقعیات به صحنه‌سازی و دروغ پردازی‌های حکومت علیه جنبش مقاومت رنگ و لعاب خارجی بدهد، بهترین ادله برای اثبات این واقعیات می‌باشد.
به همین میزان نیز باید به شکست سنگین این سیاست مخرب در پی حکم دادگاهی در هامبورگ اشاره نمود، امری که به گفته بسیاری از کارشناسان مسائل ایران، ضربه سنگینی به ماشین دروغ‌پردازی و شیطان سازی رژیم آخوندی علیه مجاهدین خلق می‌باشد.

در این رابطه سایت دویچه وله (۲۷ مارس ۲۰۱۹) در مطلبی تحت عنوان «دادگاه هامبورگ شکایت مجاهدین خلق علیه اشپیگل را وارد دانست», ضمن بازتاب خبر شکست این سیاست می‌نویسد»: دادگاهی در هامبورگ نشریه اشپیگل را موظف کرد برخی از اتهامات مطرح شده در یک گزارش خود علیه سازمان مجاهدین خلق را حذف کند.
بر اساس حکم دادگاه که روز ۲۱ مارس صادر شده، بخشی از یک گزارش اشپیگل که به «شکنجه» اعضای بریده سازمان مجاهدین خلق و نیز برخی اقدامات در کمپ این سازمان در آلبانی اختصاص داشته، باید حذف شود.

پیشتر نیز تمامی علائم و نشانه‌های از درون رژیم آخوندی حاکی از آن بودند که سناریوهای این چنینی هدفی به‌جز تخریب چهره مقاومت ایران و اعمال فشار بر دولت‌ها در اتحادیه اروپا برای محدود کردن مقاومت ایران ندارد.
در این رابطه شورای ملی مقاومت در بیانیه‌ای به استقبال رژیم آخوندی از این مقاله اشاره کرده و از جمله تاکید کرده بود: «روزنامه خراسان با تیتر» تمرینات مجاهدین در آلبانی هفته‌ای سه بار بریدن گلو با چاقو «خبرگزاری فارس سپاه پاسداران با تیتر» گزارش اشپیگل از پایگاه مجاهدین: اعضای این سازمان کشتار را تمرین می‌کنند «خبرگزاری میزان قضاییه جنایتکار آخوندی با تیتر» مجاهدین در آلبانی بریدن گلو با چاقو، در آوردن چشم و پاره کردن دهان را تمرین می‌کنند «پایگاه خبری حامیان ولایت با تیتر» گزارش تکان دهنده اشپیگل از توحش مجاهدین «و صدها رسانه حکومتی دیگر با تیترهای مشابه، مقاله اشپیگل را به فارسی رله کردند».