سپاه پاسداران – اینستاگرام هم به صف تحریم کنندگان پیوست



از فردای لیست گذاری سپاه سرکوبگر پاسداران از سوی وزارت خارجه آمریکا بسیاری از کارشناسان این واقعه را به مانند «سیاه چاله ای» تعبیر نموده اند که ابعاد تخریب آن به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست.

بر منطق این ارزیابی‌ها تنها «۱۱ میلیون» فرد حقیقی و حقوقی در درون دیکتاتوری خامنه‌ای که به نحوی با سپاه پاسداران و یا زیر شبکه‌های تروریستی، مالی، اقتصادی و فرهنگی آن رابطه دارند، در خطر تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.
به یقین این تصویر یک رژیم بی آینده‌ای است که تمامی تخم‌مرغ‌های خود را در سبد سرکوب و قفل نمودن جامعه، آنهم از طریق سپاه پاسداران، بسیج ضد مردمی و انواع و اقسام ارگان‌های پنهان اطلاعاتی گذاشته است.

تازه‌ترین نمونه از پیوستن کمپانی‌های بزرگ به تحریم سپاه را طی روزهای گذشته از سوی اینستاگرام مشاهده کرده‌ایم.
خبرگزاری حکومتی مهر (۲۷ فروردین ۱۳۹۸) ضمن آه و ناله از بستن حساب‌های فرماندهان سپاه و ارگان‌های سرکوب در دیکتاتوری خامنه‌ای می‌نویسد: «از صبح امروز تعدادی از صفحات اینستاگرامی منتسب به برخی از مقامات نظامی و حتی دولتی فعلی و سابق کشور از جمله سرلشگر باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه، سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس، محمدباقر قالیباف شهردار اسبق تهران، عزت ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما و... بسته شده است!».

واقعیت در لابلای این اعترافات همان اجماع جهانی علیه پدرخوانده تروریسم می باشد، زیرا عطف به اعترافات رژیم آخوندی، حکومت از یک ارتش سایبری بزرگ برای پیشبرد سیاست‌های مخرب خود در بسیاری از زمینه‌ها استفاده می‌کند.
پخش اخبار جعلی، مغزشویی‌های فکری و فرهنگی، تبلیغ خشونت و بنیادگرایی و تروریسم و یا راه‌اندازی جنگ روانی علیه مقاومت ایران و مجاهدین خلق تنها گوشه‌ای از این پازل مخرب می‌باشند.

این وضعیت در حالی است که دیکتاتوری خامنه‌ای امکان استفاده شهروندان ایرانی را از شبکه‌های اجتماعی عملا غیر ممکن کرده است و با آن به شدیدترین وجه برخورد می‌کند.
دستگیری کاربران اینترنتی، صدور احکام شلاق و زندان‌های طویل‌المدت و یا اخراج از دانشگاه‌ها و مدارس عالی کشور، قطع یارانه و بسیاری از فشارها تنها بخشی از سیاست سرکوب جامعه را تشکیل می‌دهند.

همچنین طی چند ساعت گذشته نیز حساب‌های آخوند دژخیم رئیسی از آمران کشتار ۳۰ هزار زندان سیاسی مجاهد و مبارز در سال ۶۷ و پاسدار سبز علی رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی مسدود شده‌اند.
این اقدام نمادین از سوی یکی از بزرگترین کمپانی‌های اینترنت در جهان با قریب «۴۰۰ میلیون کاربر» در حالی صورت می کیرد که وزیر مور خارجه آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگار تلویزیون فاکس‌نیوز مبنی براینکه «آیا قاسم سلیمانی،‌ فرمانده سپاه قدس ایران،‌ در ردیف ابوبکر البغدادی، رهبر گروه داعش است»، پاسخ داده است «بله او تروریست است».