شبکه‌های اجتماعی – سونامی اخراج عوامل و کارگزاران رژیم


به یقین اخراج عوامل سرکوبگر و شکنجه گر رژیم آخوندی از شبکه‌های بزرگ اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، گوگل، یوتوپ و یا توئیتر ضربه بزرگی بر ماشین تبلیغاتی نظام محسوب می شود.

بستن حساب شخص اول نظام از سوی شرکت اینتساگرام و یا سرکرده سپاه سرکوبگر و بسیج ضد مردمی بنوبه خود مرحمی بر زخم های مردم دردمند ایران و علامت مثبتی براین واقعیت است که به دلیل وجود فشارهای اجتماعی، هرگز نباید به یک دیکتاتور مذهبی میدانی برای تبلیغ افکار و اندیشه های مخرب آن را داد.

به موازات این واقعیت نیز پیام مسدود نمودن حساب‌های عوامل رژیم ترجمان آن است که جامعه جهانی اکنون به آن میزان از بلوغ فکری رسیده که دیگر نباید با این دیکتاتوری خون ریز سیاست مماشات را ادامه داد.
 وجود تحریم‌ها و یا محدود نمودن فعالیت‌های مخرب رژیم در شبکه‌های اینترنتی به موازات قفل نمودن درآمدهای نفتی و تجاری آن تماما در راستای مبارزه با تروریسم جهانی و صدور بنیادگرایی از سوی خامنه‌ای می‌باشند.

تازه‌ترین نمونه از مبارزه با تروریسم حکومتی را باید در مسدود نمودن حساب شبکه پرس تی وی از سوی کمپانی گوکل جستجو نمود. یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌گوید: وی «اعتقاد دارد مسدود کردن حساب شبکه‌های خبری پرس تی وی و هیسپان تی وی در یوتیوب خلاف قوانین بین‌المللی و تلاش برای جلوگیری از صدای رسانه‌های مستقل و آزادی‌خواه است».!! (خبرگزاری حکومتی ایسنا ۳۱ فروردین ۱۳۹۸)

به یقین این متولی نظام آخوندی از یاد برده است که چگونه دیکتاتوری خامنه‌ای با راه‌اندازی ارتش سایبری دست به سانسور، اعمال فشار و دستگیری بسیاری از کاربران اینترنت در ایران می‌زند و بدین سان خود نخستین ناقض «حقوق انسانی» برای رساندن صدای «آزادی‌خواهی» در ایران می باشد.
کمتر روزی نیست که رسانه‌های حکومتی از دستگیری کاربران اینترنت در شبکه‌ای اجتماعی اطلاع رسانی نکنند و یا دوایر اطلاعات و امنیتی حکومت با فیلترگذاری و ایجاد موانع فنی، از استفاده عموم از شبکه‌های خبررسانی و شبکه‌های مجازی جلوگیری به عمل نیاورند.

بنا برداده های بین‌المللی طی هفته گذشته حداقل ۳۸ حساب کاربران حکومتی در سطوح مختلف از سوی کمپانی‌های بزرگ خدماتی به دلیل اعمال نقض حقوق بشر و سرکوب مسدود شد اند. در مرداد سال گذشته نیز شرکت گوکل ۵۸ حساب مربوط به عوامل اطلاعاتی و سرکوبگر رژیم آخوندی را مسدود کرده بود.

پیشتر نیز خبرگزاری حکومتی ایرنا (۲۸ فروردین ۱۳۹۸) از جمله اعتراف کرده بود: «از صبح سه‌شنبه تعدادی از صفحات اینستاگرامی منتسب به برخی از مقامات نظامی و حتی دولتی فعلی و سابق کشور، از جمله باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح، جعفری فرمانده کل سپاه پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس، فدوی معاون هماهنگ‌کننده سپاه، سلامی جانشین فرمانده کل سپاه قالیباف شهردار اسبق تهران، عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صدا و سیما و کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح بسته شده است. همچنین صفحات دیگری که با نام سپاه پاسداران و سپاه قدس در اینستاگرام فعالیت می‌کردند بسته شده است».