سازمان ملل – موشک های حوثی ها ساخت رژیم ایران است

 

طی سالیان اخیر بکرات دوایر اطلاعاتی و همچنین رسانه های بین المللی بر نقش مخرب رژیم آخوندی در صدور ترویسم، سلاح و نیزسازماندهی نیروهای نیابتی در کشورهای همسایه و اسلامی تاکید کرده اند.

تازه ترین ارزیابی های سازمان ملل پس از بررسی های کارشناسان از بقایای موشک های بالستیک شلیک شده علیه تاسسیات نظامی، فردگاه ها و شهرهای عربستان، مهر تائیدی براین واقعیت است که دیکتاتوری ولی فقیه در پشت این حجم عظیم از موشک و یا پهپاد های انفجاری قراردارد.

در تاز ترین گزارش از سوی دبیرکل سازمان ملل که در اجلاس اخیرشورای امنیت ملل متحد قرائت گردید، آنتونیو گوترز یکبار دیگر بر نقش و دخالت های مستقیم رژیم آخوندی در این زمینه تاکید کرده است.
دراین گزارش از جمله آمده است: «به‌دنبال تجزیه موشک‌های بالستیک استفاده شده علیه عربستان سعودی توسط شبه‌نظامیان حوثی در یمن دبیرکل سازمان ملل اطمینان داد که برخی از سلاحها در میدان جنگ ساخت رژیم ایران است». (سایت مجاهدین خلق ۷ تیر ۱۳۹۸)

اما رسانه های حکومتی در هراس از ابعاد داخلی و بین المللی این افشاگری و طبق سنوات همیشگی دست به تحریف و دستکاری واقعیت ها زده اند.
برای نمونه سایت حکومتی پارسینه (۷ تیر ۱۳۹۸) در گزارشی ضمن مخدوش نمودن این گزارش تنها به بخش آخرین آن اکتفا نموده و از جمله نوشته است: «در گزارش جدید دفتر دبیرکل سازمان ملل متحد تصریح شده که بازرسان این سازمان نتوانسته‌اند شواهدی پیدا کنند که نشان دهد این تسلیحات بعد از ۱۶ ژانویه سال ۲۰۱۶ از ایران خارج و وارد یمن شده است».

ترجمان این جملات به معنای مهر تائید بر ارسال «تسلیحات و موشک های بالستیک» از سوی رژیم آخوندی به گروه تروریستی حوثی ها در یمن، صرفنظر از تاریخ ارسال آن می باشد.
همچنین براساس داده های سازمان ملل دو موشک شلیک شده در تاریخ ۲۵ مارس و ۱۱ آوریل سال جاری به عربستان، کپی برداری شده از موشک قیام ۱ از تولیدات رژیم آخوندی است.
براین اساس از هم اکنون می توان انگشت اتهام را بسوی دیکتاتوری خامنه ای مبنی بر «نقض قطعنامه ۲۲۳۱» دراز نمود.

این واقعیت در حالی است که نمایند رژیم آخوندی در سازمان ملل متحد در هراس از عواقب محکومیت رژیم از سوی جامعه بین المللی، تاکید کرده که «موشک های ایران توان حمل سلاح های اتمی را ندارند».
بدین سان خامنه ای که اکنون در چنبره ای از بحران های بین المللی و داخلی درتله افتاده است، تلاش میکند تا با تحریف واقعیت ها، یکبار دیگر بر برنامه های مخرب موشکی رژیم خاک بپاشد و جامعه بین المللی را دچار چند دستگی برسر نقض قطعنامه ۲۲۳۱ و راه اندازی جنگ های نیابتی در منطقه نماید.