اشرف نشانان – گام بعدی در برلین

 

به یقین برگزاری پرشکوه دو تظاهرات بزرگ از سوی ایرانیان آزاده، اشرف نشانان و یاران مقاومت ایران و مجاهدین خلق نه تنها پاسخی به این مرحله از مبارزات مردم میهن امان و فعالیت‌های روبه رشد از سوی کانون‌های شورشی در داخل کشور می باشد، بلکه آن روی دیگر سکه‌ای بنام «همبستگی ملی» و حمایت از بدیل دمکراتیک برای سرنگونی دیکتاتوری آخوندی را به نمایش گذاشته است.

در این راستا خامنه‌ای یکبار دیگر خوار و ذلیل و درمانده از تمامی توطئه‌ها و تلاش‌های مذبوحانه و تروریستی علیه شکل گرفتن هر تجمع اعتراضی در خارج از کشور گردید.
بدین‌سان ایرانیان آزاده نیز نشان دادند که در حمایت از مقاومت ایران برای تحقق خواسته‌های به‌حق مردم، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

در این راستا نیز قرار است تا اشرف نشانان و ایرانیان شنبه آینده (۶ جولای) در برلین گرد هم آمده و سومین قدم بزرگی را برای اجرایی نمودن «زنجیره‌ای از کهکشان‌ها» بردارند.
خاطرمان هست که سال گذشته در چنین ایامی دیکتاتوری مذهبی تلاش نمود تا از طریق اسدالله اسدی، دبیر سوم سفارت خود در وین، با مواد انفجاری دست به جنایت هولناک دیگری بزند.

دستگیری این مامور اطلاعات آخوندی با نیم کیلو ماده انفجاری و همچنین سه نفر دیگر از مرتبطین با این تلاش جنایتکارانه، به یقین ادله مهمی بر این واقعیت است که خامنه‌ای حتی چندین هزار کیلومتر خارج از مرزهای ایران، تاب و تحمل فعالیت‌های افشاگرانه مجاهدین و مقاومت ایران را ندارد.

به یقین در فردای دستگیری اسدالله اسدی و با اعترافات موجود در پرونده که از سوی عوامل دستگیر شده به دست آمده، دستگاه قضائیه در بلژیک اکنون در وضعیتی می باشد تا با محاکمه مأموران اطلاعات رژیم، چراغ سویی به بخش کوچکی از فعالیت‌های تروریستی رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران و دگر اندیشان بیاندازد.
در این رابطه اداره حراست از قانون اساسی در آلمان در تازه‌ترین گزارش خود (ژوئن ۲۰۱۹) از جمله به نقش اسدالله اسدی اینگونه اشاره می‌کند: «در اول ژوئیه ۲۰۱۸ یک دیپلمات که در سفارت ایران در وین اشتغال داشته (آکردیته بوده) در پی یک حکم جلب اروپایی صادره از سوی مقامات دادگستری بلژیک در آلمان دستگیر شد. اتهام او این است که به عنوان همکار رسمی وزارت اطلاعات ایران حمله‌ای با مواد منفجره را به نشست سالانه سازمان مجاهدین خلق ایران در نزدیکی پاریس در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ سازماندهی کرده است».

به یقین تظاهرات بزرگ ایرانیان و اشرف نشانان در برلین آن روی دیگر بیان این واقعیت نیز می باشد که رژیم غرق در بحران آخوندی امکان «هیچ رفرمی» را ندارد و بازی با باندهای این رژیم و دادن هرگونه امتیاز تجاری و یا اقتصادی و نیز ادامه سیاست مماشات با این دیکتاتوری، تنها مشوق تروریسم آخوندی و طولانی کردن عمر افعی ولایت می باشد. بستن مراکز و سفارتخانه یا انجمن‌های پوششی رژیم آخوندی برای جاسوسی علیه ایرانیان و قطع مراودات بازرگانی و تجاری به یقین ازجمله خواسته‌های به‌حق ایرانیان می باشد.
خواست سرنگونی این رژیم که صدای آن اکنون در جای جای ایران شنیده می‌شود، یک خواست ملی است که باید مورد حمایت جامعه بین‌الملل قرار بگیرد. بقول برد شرمن نماینده کنگره آمریکا در تظاهرات بزرگ واشنگتن: «من دخترم را به اینجا همراه خودم آورده‌ام تا درس مبارزه برای آزادی بیاموزد. رژیم فاسد ایران باید به پایان برسد».