فضاحت سایبری رژیم آخوندی و هیاهوی پاسداران در باره سفر موهوم خانم رجوی

فضاحت سایبری رژیم آخوندی و هیاهوی پاسداران در باره سفر موهوم خانم رجوی 
بیانیه رسمی وزارتخارجه فرانسه: حساب توییتر ساختگی بنام کنسول فرانسه در اورشلیم 
”سرکنسول فرانسه در اورشلیم هدف یک عمل ربودن هویت در توئیتر واقع شده است”
کنسولگری فرانسه از کاربران اینترنت می خواهد هوشیار باشند

غیظ و کین رژیم آخوندی از گردهمایی ۵ روزه مقاومت در اشرف ۳ در آلبانی و استقبال جهانی از آن و همچنین از تظاهرات بزرگ ایرانیان در پایتخت‌های مختلف دنیا، اندازه نمی‌شناسد.
سپاه پاسداران روز اول مرداد ۱۳۹۸ در یک خبر سراپا دروغ اعلام کرد پیر کوشار «یک دیپلمات فرانسوی مقیم اسرائیل» در یک رشته توییت از سفر خانم مریم رجوی به اسراییل «با هدف دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و رئیس سازمان جاسوسی موساد خبر داد». خبرگزاری پاسداران افزود: «این سفر که با وساطت جولیانی و با هماهنگی ”بواز رادکین“ سفیر اسرائیل در آلبانی انجام شده است ارتباط مستقیم با همکاری بین سازمان مجاهدین خلق و سازمان اطلاعاتی اسرائیل (موساد) دارد».
از این پیشتر در ۲۶ تیرماه ۱۳۹۸ فردی که در حساب توییتری، خود را سرکنسول فرانسه در بیت المقدس معرفی میکرد در ۵ رشته توییت، جزییاتی از این سفر موهوم را ردیف کرده بود. اما با ناشیگری در همان توییت اول خود را لو داده بود که در خدمت وزارت اطلاعات آخوندهاست. او نوشت که خبر را «از طرف یک همکار سابق که در تهران با او کار میکردم دریافت کردم».
اما این بار، خبرسازی دروغین رژیم آخوندی و سپاه و اطلاعات آن به قدری مزخرف و رسوا بود که بسرعت و در عرض چند ساعت بر سر خودشان خراب شد و توییتر، حساب پیرکوشارد را بست. بنظر میرسد اطلاعات و سپاه آخوندها از سال ۲۰۱۳ بر روی این حساب توییتری سرمایه گذاری کرده بودند.
وزارتخارجه فرانسه اطلاعیه رسمی ”کنسولگری فرانسه در اورشلیم” را تحت عنوان «حساب توییتری قلابی از سوی سرکنسول فرانسه در بیت المقدس» منتشر و اعلام کرد: «سرکنسول فرانسه در بیت المقدس اقای پیر کورشارد سوژه یک دزدی هویت در شبکه اجتماعی توییتر واقع شده است. آقای پیر کوشارد روی توییتر همچنانکه روی دیگر شبکه های اجتماعی، تنها از طریق حساب توییتری کنسولگری فرانسه در بیت المقدس ارتباط بر قرار میکند».
سایت قدس فلسطین به نقل از کانال عبری زبان کان رشــتْ در این باره نوشت: حسابی که در توییتر «خبر دیدار رهبر اپوزیسیون ایران مریم رجوی را از اسرائیل منتشر کرده جعلی است. روشن شده که این حساب هیچ ربطی به هیچ مسئول فرانسوی ندارد. بعد از تحقیقات مشخص شده که این حساب مربوط به اطلاعات ایران بوده و هدفش ترویج اخبار دروغ در کادر جنگ روانی (رژیم) ایران علیه اپوزیسیون... بعد از تحولات اخیر در تنگه هرمز است».
دروغهای خبرگزاری سپاه پاسداران در مورد سفر موهوم خانم رجوی، درماندگی رژیم و نیازمندی شدید آن را به یاوه‌گویی و اخبار جعلی علیه مقاومت ایران نشان می‌دهد.
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت باردیگر بر ضرورت کوتاه کردن دست رژیم آخوندی از شبکه های اجتماعی و تسهیلات اینترنت تاکید می کند. ماشین سایبری سپاه و اطلاعات آخوندها از این امکانات فقط برای انتشار اطلاعات گمراه کننده، اخبار دروغ، شیطان سازی از مخالفان و هموار کردن راه برای اقدامات تروریستی استفاده میکند.

شورای ملی مقاومت
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم
۲ مرداد۱۳۹۸(۲۴ ژوییه۲۰۱۹)