چهره کریه تروریسم خامنه ای در آلبانی


در فردای دستگیری اسدالله اسدی، دبیر سوم سفارت رژیم آخوندی به‌دلیل فرماندهی و سازماندهی برای بمب‌گذاری علیه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس، تمامی ارزیابی‌های کارشناسانه سخن از آن داشتند که این این واقعه، نوک کوه یخ بسیار بزرگتری بنام «شبکه تروریسم» رژیم آخوندی در اروپا می‌باشد.

حال با گذشت قریب یک سال از دستگیری سرفرمانده تیم‌های ترور به همراه سه تن دیگر از عوامل تروریستی رژیم در بلژیک، پلیس آلبانی نیز در یک افشاگری، پرده از ابعاد «مجموعه‌ای از طرح‌های» تروریستی رزیم آخوندی در اروپا و به‌ویژه در این کشور علیه ساکنان اشرف ۳ برداشته است.
بنابراین گزارش، «یک هسته تروریستی واحد عملیات خارجی نیروی قدس رژیم ایران، اخیراً توسط نهادهای امنیتی آلبانی کشف شده است. این هسته تروریستی، هم‌چنین، علاوه بر سایر اقدامات، مسئول طرحی بود که در مارس ۲۰۱۸ قرار بود یک حمله تروریستی را در جریان جشن‌های نوروز که توسط اعضای عالی‌رتبه اپوزیسیون ایران، سازمان مجاهدین خلق ایران، انجام دهد».
بدین‌سان قرار بود تا نخستین جرقه این مجموعه از عملیات تروریستی علیه مجاهدین و اعضای مقاومت ایران در تیرانا زده شود و سپس به دیگر کشورهای اروپایی سرایت نماید.
سخن از اهدافی است که دیکتاتوری تروریستی خامنه‌ای با بخش بزرگی از بریده مزدوران وزارت اطلاعات که اکنون در خارج از کشور و به‌ویژه در کشورهای اروپایی و در پوش به‌اصطلاح «منتقدین» مجاهدین فعالیت می‌کنند، سازمان‌دهی کرده است.
رئیس پلیس آلبانی در ادامه این کنفرانس مطبوعاتی به نقش این افراد این‌گونه اذعان می‌کند: «یکی دیگر از مأموران عملیاتی علیرضا نقاش‌زاده نام دارد که خودش را عضو سابق مجاهدین معرفی کرده و یک پاسپورت اتریشی (با نام مستعار اروین آرام متولد ۱۹۷۴) دارد. نقاش‌زاده توسط پیمان به آلبانی اعزام شد تا در چند دیدار جداگانه، به‌عنوان بخشی از طرح حمله تروریستی که متوقف شد، به جمع‌آوری اطلاعات و جاسوسی بپردازد».
واقعیت در این رابطه آن است که اطلاعات سپاه پاسداران قریب یک دهه است که در سایه سیاست مخرب مماشات برای حفظ برجام، توانست با جابه‌جایی مهره‌های اطلاعاتی خود، شبکه گسترده‌ای از مأموران و تیم‌های جاسوسی را در کشورهای مختلف اروپایی سازمان‌دهی نماید.
پیش‌تر آخوند فلاحیان، وزیر اسبق اطلاعات رژیم و از آمران کشتار رستوران میکونوس به‌صراحت اعتراف کرده است: «وزارت اطلاعات پوشش لازم داره. برای جمع‌آوری اطلاعات چه در داخل و چه در خارج، یعنی مثلاً ما که یک مأمور اطلاعاتی نمی‌فرستیم بره فرض کنید المان یا آمریکا یا روسیه که بگه خوب من از وزارت اطلاعات هستم لطفاً اطلاعات تون رو به بنده بدهید. در پوشش کارهای بازرگانی یا بیشتر شغل‌های خبرنگاری. خبرنگارها خیلی هاشون عوامل اطلاعاتی هستند».
همچنین خبرگزاری آسوشیتدپرس طی گزارشی از بیانیه پلیس آلبانی ازجمله می‌نویسد: «دو مقام عالی امنیتی رژیم ایران این هسته را از تهران هدایت می‌کردند. هم‌چنین گفته شده این شبکه با گروه‌های جنایتکار سازمان‌یافته در ترکیه ارتباط داشته و از یک عضو سابق مجاهدین خلق برای جمع‌آوری اطلاعات در آلبانی استفاده می‌کرده است».
مفاومت ایران به‌کرات خواهان افشای و اخراج تمامی مزدوران و مأموران اطلاعات رژیم آخوندی از خاک اروپا گردیده است. به‌یقین تعطیلی سفارتخانه‌ها و جاسوس‌خانه‌های رژیم و نیز انجمن‌ها و شرکت‌های تجاری و پوششی وابسته به سپاه پاسداران و اطلاعات آخوندی، قدم مهمی علیه فعالیت‌های مخرب و تروریستی دیکتاتوری ولی‌فقیه در خارج از کشور می‌باشد.