جهنمی بنام «عمق استراتژیک نظام»



رشد قیام و خیزش های مردمی در کشورهای اسلامی و همسایه علیه مطامع دیکتاتوری ولی فقیه که با خود، آتش زدن اماکن، لانه های ترور و جاسوسی و نیز تصاویر منحوس نظام اخوندی را بهمراه داشته است، به یقین آن روی دیگر سکه ای بنام تبدیل شدن بهشت خیالی آخوندی به جهنمی بنام «عمق استراژیک نظام» را به نمایش می گذارد.

با نیم نگاهی به شهرهای بپا خاسته در لبنان و نیز طی روزهای گذشته در اغلب شهرهای شیعه‌نشین در عراق و یا سوریه که خامنه‌ای به اشتباه آنها را بخشی از تیول خود قلمداد می‌کرد، به‌خوبی می‌توان به شکست تمامی سرمایه‌گذاری رژیم آخوندی برای قبضه این کشورها رسید.
ولی‌فقیه طلسم شکسته که اکنون نه تنها در ایران با خشم مردم روبرو است، بلکه فراتر از آن با خشم مقدس مردم بجان آمده در کشورهای همسایه دست و پنجه نرم می‌کند، به عینه می‌بیند که چگونه تمامی سرمایه‌گذاری وی برای رسیدن به قدس از «طریق کربلا» شکست خورده است.
این شکست به معنای برهم خوردن تعادل نیروهای اجتماعی با اهرمی بنام «فقر، فساد و سرکوب» است که خامنه‌ای اساسا برای آن پرانتزی باز نکرده بود، زیرا تکیه دیکتاتوری مذهبی همواره بر نیروهای سرکوبگر خود مانند نیروی تروریستی قدس در سوریه، حشد الشعبی، کتائب وعصائب در عراق و یا حزب الشیطان در لبنان بوده است.
این واقعیت را مردم بجان آمده اکنون در کوچه و خیابان‌ها به عینه تجربه می‌کنند و آن را با پوست، گوشت و استخوان لمس می‌نمایند. ابعاد بکارگیری خشونت دولتی و سازمانداده شده از سوی نیروهای نیابتی رژیم آخوندی، زدن تیر خلاص بر سر و صورت معترضین و یا بکارگیری تک تیراندازان وحوش حشد الشعبی و عصائب برای کشتار مردم، به یقین بخش کوچکی از این پازل ضد انسانی است.
پاسخ مردم بجان آمده با دستان خالی همان خواست به حقی بنام «بروگمشو» به خامنه‌ای است. برای نمونه مردم در میدان تحریر بغداد شعار ایران بره بره سر دادند و خواستار اخراج رژیم آخوندی و آزادی بغداد گردیده اند. چنین وضعیتی نیز از شهرهای بصره، کربلا، ناصریه، بیروت و یا نبطیه گزارش شده است.
ولید ‌فارس، کارشناس مسائل منطقه‌ای در رابطه با شکست استراتژیک رژیم در منطقه می‌نویسد: «از سال ۱۹۸۵ تاکنون دیده نشده است شیعیان علیه فساد و شبه‌نظامیان در شهر در کنترل حزب‌الله در نبطیه لبنان تظاهرات کنند. نسلی کاملاً جدید از جوانان میانه‌رو شیعه لبنانی ایدئولوژی تیره و تار آیت‌الله‌های ایران را رد می‌کنند».(توئیتر ولید فارس ۲۸مهر ۹۸)

سخن از دیکتاتوری عنان گسیخته‌ای است که در سایه سیاست مخرب مماشات طی دهسال گذشته دست به کشورگشایی زده و با صرف میلیاردها دلار از سرمایه‌های ملی ایرانیان و به تبع آن به فلاکت کشاندن فقر و ناعدالتی در جامعه و نیز پمپاژ مزدوران تا دندان مسلح، تلاش داشت تا یک امپراتوری بنیادگرایی در منطقه برپا نماید.
گوشه‌هایی از ادله برای این شکست را روزنامه الأیام بحرین چنین گزارش کرده است «در کربلا تظاهرکنندگان با به زیر کشیدن عکس خامنه‌ای و پاره کردن آن، علیه سپاه قدس و قاسم سلیمانی شعار دادند».
شکست خامنه‌ای در عمق نظام به معنای باز شدن هرچه بیشتر فضا در داخل ایران برای مردم بجان آمده می‌باشد، امری که به یقین به سرنگونی این نظام فاسد و سرکوبگر ضریب خواهد زد.