رژیم آخوندی - صدور تروریسم از جیب مردم ایران

 

به یقین صدور تروریسم یکی از پایه های اصلی ادامه بقاء برای دیکتاتوری ولی فقیه می باشد

با نگاهی به روند مخرب این پدیده شوم طی سه دهه گذشته که متاسفانه در سایه بی عملی و چشم پوشی سیاست مخرب مماشات، عملی گردیده است، می توان به عمق سرمایه گذاری های رژیم آخوندی برای پیشبرد این پروژه مخرب پی برد.

در این رابطه بکرات گزارشات مختلفی از سوی دوایر اطلاعاتی و امنیتی در کشورهای مختلف و همچنین مقاومت انتشار یافته است. ایجاد هسته های ترور از خاور دور تا خاورمیانه، اروپای شرقی و سپس نفوذ و گسترش آن به اروپای مرکزی تا قاره امریکا تماما بخشی از «یارگیری تروریستی» از سوی ولی فقیه برای به آتش کشیدن جهان را دارند.

وزارت خارجه آمریکا در تازه ترین گزارش خود (سایت دویچه وله ۲ نوامبر ۲۰۱۹) چراغ سویی به تاریکخانه این روند مخرب انداخته و از جمله تاکید می کند: «ایران در سال ۲۰۱۸ بیش از یک میلیارد دلار برای تأمین مالی گروه‌های تروریستی که به صورتی نیابتی در منطقه عمل می‌کنند خرج کرده است.
به طور مشخص از حزب‌الله لبنان و گروه‌‌‌‌های فلسطینی حماس و جهاد اسلامی که در فهرست تروریستی آمریکا قرار دارند به عنوان گروه‌های مورد حمایت ایران یاد شده است».

ابعاد صدور ترویسم به خارج از مرزها تنها به برهم زدن تعادل در کشورهای منطقه و همسایه و یا برای گرفتن امتیاز در مذاکرات ختم نمی شود، بلکه در وهله نخست برای هدف قراردادن جان فعالان سیاسی و اعضاء مقاومت ایران در کشورهای مختلف طراحی شده است.
برای نمونه باید به نمونه هایی مانند اخراج سفیر رژیم از آلبانی و یا به اسدالله اسدی، دبیر سوم سفارت رژیم در وین اشاره نمود که اکنون بیش از یک و سال نیم است که در انتظار محاکمه در بلژیک بسر می برد.

گزارش اخیر وزارت خارجه آمریکا در این رابطه تاکید کرده است: «در تاریخ ۳۰ ژوئن، مقامات فرانسه و بلژیک چند نفر را دستگیر کردند از جمله یک مقام رسمی ایران مستقر در اتریش که مظنون به طراحی حمله به یک برنامه سازماندهی شده توسط مجاهدین خلق در ویلپنت بودند. در ماه اکتبر، فرانسه در رابطه با توطئه تروریستی مخفیانه تحریمهایی بر دو عامل ایران و اداره داخلی آژانس اطلاعاتی ایران اعمال کرد. مقامات در یک حمله در ماه اکتبر یازده نفر را بطور جداگانه دستگیر کردند که مربوط به سازمان تأمین مالی شده توسط دولت ایران در فرانسه بودند».

پیشتر نیز برایان هوک، مسئول گروه کاری ایران که وظیفه اش کنترل و نظارت بر پیشبرد تحریم ها علیه رژیم آخوندی است، تاکید کرده بود که رژیم آخوندی سالانه «۱۶ میلیارد دلار برای نیروهای تروریستی در سوریه و عراق » هزینه می کند.