تروریسم ولایت در تله قانون



مجموعه داده های بین المللی در رابطه با پرونده خونبار ترویسم دولتی از سوی رژیم آخوندی اکنون به مانند سرکلافی است که روز بروز برابعاد آن افزده می شود.

در فردای افشای شبکه تروریستی رژیم از سوی دوایر آلبانی که قصد عملیات تروریستی علیه مجاهدین در آلبانی داشتند، اکنون دو تن دیگر از عوامل اطلاعات رژیم در آمریکا به جرم خود مبنی بر مشارکت در شبکه جاسوسی و اطلاعاتی آخوندی اعتراف کرده اند.

در این رابطه وزارت دادگستری آمریکا تاکید کرده است که «اف‌بی‌آی بر مبنای شنود مکالمات تلفنی این دو نفر می‌گوید محمدی دوستدار ماموریت‌های قربانی را به او ابلاغ کرده است. بر این پایه قربانی دو ماه پس از این ملاقات برای یک روز به نیویورک پرواز می‌کند و در آن جا با شرکت در گردهمایی سازمان مجاهدین خلق، از حاضران در مراسم عکس می‌گیرد». (سایت دویچه وله ۰۶ نوامبر ۲۱۰۹)

واقعیت در فردای دستگیری اسدالله اسدی دبیر سوم سفارت رژیم در وین به دلیل فرماندهی هسته‌های ترور در اروپا علیه گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، آن است که خامنه‌ای به دلیل بروز بن‌بست‌ها و رشد و اعتراضات مردم در داخل کشور و نیز در کشورهای اسلامی و عربی، نیاز شدیدی به قدرت‌نمایی در خارج از کشور را دارد.
بر این اساس راه‌اندازی هسته‌های ترور با کمک جریانات مافیایی بخشی از سیاست‌های راهبردی نظام برای ضربه زدن به مقاومت ایران و فعالان سیاسی در خارج از کشور می‌باشد.

پیشتر روزنامه دتلگراف هلند در این رابطه نوشته بود: «رضوان تقی تنها جنایتکار هلندی نیست که ایران را به عنوان مکانی برای مخفی شدن استفاده میکند. شاهین غیبی ۳۶ ساله نیز مانند تقی از جنایتکاران تحت پیگرد است که نامش در صدر لیست تعقیب قرار دارد. به گفته وزارت امنیت هلند، وزارت اطلاعات رژیم ایران، مسئول دو قتل در هلند است».

همچنین وزارت خارج آمریکا نیز در تازه‌ترین گزارش از شبکه‌های تروریسم رژیم، از جمله تاکید کرده است:«نیروهای انتظامی و آژانسهای اطلاعاتی فرانسه در سال ۲۰۱۸ حداقل شش حمله را خنثی کردند و چندین نفر را با اتهامات مربوط به تروریسم دستگیر کردند. مقامات فرانسه اشخاصی از گروههای افراطی با انگیزه‌های نژادی یا قومی و سازمان‌های تروریستی مورد حمایت ایران را دستگیر کردند».

به یقین این چند نمونه ادله محکمی بر این واقعیت است که ترور مخالفان سیاسی بخش جداناپذیری از سیاست‌های استراتژیک نظام آخوندی را تشکیل می‌دهد.
در این راستا وزارت بدنام اطلاعات تلاش دارد تا با استفاده از پاره‌ای رسانه‌های معلوم‌الحال و استعماری بر واقعیتی بنام تروریسم صادراتی رژیم خاک بپاشد. تازه‌ترین نمونه آن استفاده از جاسوسان اطلاعاتی رژیم و مشاور نوری المالکی برای کشتار مجاهدین در لیبرتی ا شرف، از سوی کانال تلویزیونی اینتر نشنال است که بقول کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت، چنین رسانه‌هایی به «چراگاه» تروریسم ولی‌فقیه و نیروی تروریستی قدس تبدیل شده‌اند.

بهر حال قربانیان تروریسم دولتی از سوی خامنه‌ای اکنون انتظار دارند تا دستگاه‌های قضایی در کشورهای مختلف، پرونده‌های تروریستی رژیم در سراسر دنیا، از شرق آسیا تا آمریکای جنوبی را باز گشوده و بر این وضعیت مخرب خط پایانی بکشند.