تشدید جنگ باندهای نظام



با نزدیک شدن به موعد برگزاری نمایش انتخابات قلابی مجلس آخوندی، هر روز بر ابعاد جنگ و جدال میان باندهای حکومتی افزوده می شود.

در این رابطه طی هفته گذشته شاهد «پذیرایی گرم» باند خامنه‌ای از«امنیتی ترین» رئیس جمهور نظام با شعار «ای که مذاکره شعارت، استخرفرح در انتظارت» بودیم.
روز گذشته نیز در یزد و به هنگام سخنرانی آخوند روحانی، آتش این جنگ و جدال هرچه بیشتر شعله ور گردید.

در این راستا باند مقابل با بلند کردن پلاکارت هایی یکبار دیگر آخوند روحانی را به مرگ تهدید نمود. به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا (۱۹ ابان ۱۳۹۸) «روحانی در اجتماع پرشور مردم یزد و در پاسخ به عده معدودی که با سردادن شعار مانع سخنرانی وی می‌شدند، افزود: صدای شما مردم صدای این چند نفر جوان نیست. شما مردم بزرگ و مهربان در خط انقلاب هستید و اختلاف و فاصله، خواست آمریکاست».
به یقین موضوع «مذاکره» بر سر پروژه‌های استراتژیک و حیاتی مانند اتمی، موشکی و یا منطقه‌ای جوهر و خمیرمایه این جنگ قدرت در درون رژیم صدپاره ولی‌فقیه می‌باشد.
سخن از سیاست‌های راهبردی است که بقول آخوند روحانی هنوز پس از چهل سال حل و فصل نشده‌اند.
به موازات این واقعیت باید به ابعاد فساد و دزدی در رژیم آخوندی که اکنون به موضوع دیگری برای جنگ و جدال میان باندهای رژیم تبدیل شده، اشاره نمود.

برای نمونه دستگیری برادر آخوند روحانی و سپس محاکمه و به زندان انداختن وی به دلیل «رشوه خواری» برای ۵ سال و پرداخت «۳۱ میلیارد تومان» بهترین ادله بر ابعاد این جنگ است.
سخنان آخوند روحانی علیه باند خامنه‌ای در دستگاه قضائیه رژیم، به یقین نه از سر دلسوزی و یا درد دل برای مردم محروم است، بلکه «تسویه حساب» با جناح مقابل برای به گوشه رینگ انداختن آنها می‌باشد.

وی در این رابطه با باند «امنیتی – نظامی» رژیم که سالیان متمادی با دولت هشتم و نهم دست در دست یکدیگر به بحران فساد، غارت و دزدی در کشور ضریب زده‌اند، با اشاره به بابک زنجانی، از عوامل سپاه پاسداران می‌گوید: «بعد از چندسال رسیدگی به پرونده فردی که ۲۷۰۰ میلیون دلار پول بیت‌المال را خورده حکم اعدام داده‌اند، اما مشخص نشده این پول کجا رفته و چه کسانی در این پرونده نقش داشته‌اند.
با وجود مصوبه شورای عالی امنیت ملی در دولت قبل برای بازپس گیری ۲ میلیارد دلار پول ملت ایران، به دلیل تعلل آن دولت، پول ملت ایران به حلقوم آمریکا رفت اما قوه قضاییه در این زمینه هنوزی کار نکرده است».
اما قوه قضائیه تحت امر خامنه‌ای د ر پاسخ و با متلک به شیخ حسن روحانی از وی با عنوان شخصی «دارای تحصیلات حقوقی» نام برد و افزود: که این قوه«با شعار و سخنرانی و دو قطبی‌سازی بی‌جهت میدان مبارزه با فساد را خالی نمی‌کند».