رژیم آخوندی - سربه نیست کردن معترضین



از فردای براه افتادن حمام خون از سوی دیکتاتوری خامنه ای، اکنون در بسیاری از شهرهای کشور بویژه مناطقی که رژیم آخوندی آنان را امنیتی اعلام کرده است، شاهد پیدایش پروژه ای بنام «سربه نیست کردن» معترضین از سوی دوایر امنیتی و سپاه می باشیم.

چنین شیوه هایی را مردم آمریکای لاتین در دوره سیاه نظامیان در کشور های خود طی دهه ۶۰ تا ۷۰ میلادی تجربه کرده بودند. براین سیاق دیکتاتوری تلاش می کند تا با ربودن، شکنجه، قتل و سپس رها کردن قربانیان در اطراف شهرها و رودخانه ها و دریاچه ها، ترس و حشت بی سابقه ای در جامعه ایجاد کرده و بدین سان بر خروش و قیام مردم ترمز بزند.

تازه ترین نمونه این شیوه مافیایی که پیشتر مردم دردمند ما نیز در پروژه قتل های زنجیره ای تجربه کرده بودند، طی روزهای اخیر دربسیاری از شهرها از جمله اهواز شاهد بوده ایم.
به گزارش حکومتی ایرنا که بخش هایی از آن را سایت دویچه وله ( ۱۷ دسامبر ۲۰۱۹) نقل کرده، از جمله آمده است: «اوایل آذرماه شبکه‌های مجازی از پیدا شدن جسد دو دانشجوی پسر شاغل به تحصیل در دانشگاه شهید چمران اهواز خبر دادند. ایرنا ابتدا به نقل از اطلاعیه روابط عمومی ‌دانشگاه شهید چمران اهواز نوشت که دو نفر از دانشجویان این دانشگاه در دو "حادثه"‌ تلخ جان خود را از دست دادند
در این اطلاعیه بدون اشاره به جزئیات وقوع حادثه گفته شد که «روز هشتم آذر ماه، یکی از دانشجویان ساکن خوابگاه پسران (خوابگاه علم الهدی)، از خوابگاه خارج شده و روز بعد، پیکر بی‌جان او در خیابانی در منطقه بوستان اهواز پیدا شد».

براین منطق اکنون بسیاری از خانواده های مفقود شدگان بدنبال عزیزان خود می باشند. ابعاد جنایات خامنه ای طی هفته های اخیر بحدی است که یک نماینده مجلس رژیم در تازه ترین اعترافات آن را اینگونه به تصویر کشیده است.
صادقی در فردای دیدارش با وزیر کشور در دولت آخوند روحانی میگوید:«در همین جلسه، یکی از نمایندگان شهرستان‌ها اعلام کرد که دو نفر در حوزه انتخابیه من(محدوده کرج و شهرقدس) با اصابت گلوله به مغزشان جان باخته‌اند و از رحمانی فضلی سوال کرد که آیا امکان تیراندازی، دست کم به پا یا کمر به پایین وجود نداشته که چنین شلیک‌هایی انجام شده است؟ وزیر کشور هم در پاسخ عنوان کرد که خب! شلیک به پا هم انجام شده بوده است».

بدین سان مشحص می شود که هیچ شک و شبهه ای براین اقعیت که جنایات صورت گرفته مصداق بارز جنایت علیه بشریت می باشد، نیست.
عفو بین الملل نیز در این رابطه تاکید کرده است: «قربانیان و شاهدان عینی هم‌چنین به عفو بین‌الملل گفته‌اند که نیروهای امنیتی با یورش به بیمارستانها و مراکز درمانی در نقاط مختلف کشور، معترضان مجروح شده را دستگیر کرده و به بازداشتگاهها برده‌اند و آنها را از مراقبتهای پزشکی که برای حفظ جانشان حیاتی است، ‌محروم کرده‌اند».

همچنین سازمان مجاهدین خلق نیز در آخرین ارزیابی از داده های میدانی و گزارشات کانون های شورشی، بر وجود بیش از «۱۵۰۰ شهید» طی قیام آبان تاکید کرده است. براین سیاق اسامی ۵۰۴ شهید تا کنون از سوی مقاومت ایران انتشار بیرونی یافته است.