دیکتاتوری ولی فقیه – دستگیری های کور برای عبور از بحران



طی هفته گذشته دیکتاتوری ولی فقیه از دستگیری های گسترده در شهرهای میهن خبر داده است.

براین اساس می توان به ابعاد بن بست موجود برای خامنه ای طلسم شکسته در زمینه سرکوب پی برد، زیرا به میزانی که رژیم آخوندی به گسترش سرکوب در جامعه دست میزند، به همان میزان نیز ناخواسته به عمق هراس و وحشت حکومت از شعله های خروشان قیام اعتراف میکند.

در این رابطه خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس ( ۲۷ آذر ۱۳۹۸) در گزارشی اعتراف کرده است: پاسدار «علی‌اکبر جاویدان صبح امروز (چهارشنبه) در جمع اصحاب رسانه، از دستگیری بیش از ۲۵۰نفر از سردسته‌های اغتشاش در استان خبر داد و اظهار داشت: این افراد در شهرهای مختلف استان دست به ناامنی و اغتشاش زده و بسیاری از جوانان دیگر را نیز برای آشوب و درگیریهای خیابانی تحریک کرده بودند».
همچنین نیروی سرکوبگر انتظامی رژیم طی روزهای گذشته از دستگیر حدقل «۱۰ نفر» در ممسنی و کازرون، «۳۰۰ نفر» در استان فارس و «۱۳۶ نفر» دیگر در استان خوزستان خبر داده اند.

در رابطه با ابعاد سرکوب سازمان مجاهدین خلق «شمار شهیدان در استان تهران حداقل ۴۰۰، در کرمانشاه حداقل ۳۲۰، در فارس حداقل ۲۷۰، در خوزستان حداقل ۲۴۰، در اصفهان حداقل ۱۲۰ و در البرز (کرج) حداقل ۱۰۰ تن می باشد» خبر داده است.

این دستگیری و قتل ها در حالی صورت می گیرد که رژیم آخوندی تا به امروز نه تنها از ارائه آمار شهدای قیام آبان ماه تا به امروز امتناع کرده، بلکه فراتر از آن بجد در تلاش است تا ابعاد خشونت، سرکوب، قتل و سربه نیست کردن نوجوانان و جوانان قیام آفرین را در پروژه ای بنام «رافت» پرده پوشی نماید.
به یقین عدم شفافیت در این زمینه خود بهترین بینه بر واقعیتی بنام کشتار و خون ریزی در ابعاد بسیار بالا می باشد.

ابعاد کشتار و سر به نیست کردن معترضین بحدی در درون جامعه رسوخ پیدا کرده که حتی رسانه های رژیم نیز در هراس از تبعات اجتماعی دست به پاتک زده اند.
برای نمونه خبرگزاری حکومتی ایسنا در گزارش از نشست سخنگوی قوه قضائیه حکومت می نویسد: «در نشست خبری امروز سخنگوی قوه قضائیه ایران این پرسش نیز مطرح شد: تعدادی از افرادی که کشته شدند و اسم‌شان جزو مفقودان حوادث آبان‌ماه بود، در سیل‌ها و رودخانه‌ها پیدا شدند و آثار شکنجه روی بدنشان بوده است. آیا قوه قضائیه به این پرونده ورود کرده است یا خیر؟».

پیشتر نیز خانم مریم رجوی در فراخوانی «شورای امنیت ملل متحد و اتحادیه اروپا را به اقدام فوری برای آزادی دستگیر شدگان فراخواند و بار دیگر از ملل متحد خواستار تشکیل یک هیات حقیقت یاب برای تحقیق پیرامون این جنایت بزرگ و بازدید از زندانهای رژیم و دیدار با زندانیان گردید».

واقعیت صحنه کنونی ایران آن است، خامنه ای که ضربه مهلکی از مردم ایران دریافت کرده، تلاش دارد تا با غوغا سالاری و بردن فضای ترس و وحشت، جامعه جوشان را منکوب نموده و بدین سان از سرنگونی محتوم خویش جلوگیری بعمل آورد.