هلاکت قاسم سلیمانی – آنکه باد می کارد، توفان درو میکند


به یقین هلاکت پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی تروریستی قدس که نیمی از خاورمیانه را در آتش و دود و جنگ های نیابتی غرق کرده، مهمترین ضربه بر پیکر پوسیده نظام ولی فقیه در فردای قیام مردم ایران در بیش از ۱۹۱ شهر می باشد.

خامنه ای با کاشتن باد، اکنون توفان خشم و انزجار جامعه بین الملی را دریافت میکند. سخن از نیرویی مخوف، سرکوبگر و خون ریز است که طی بیش از دو دهه کشورهای اسلامی و همسایه را به میدان جنگ وسکوی پرش برای بسط و کشورگشایی ولی فقیه تبدیل کرده است.
راه اندازی نیروهای نیابتی در سایه پمپاژ دلارای نفتی در سایه سیاست مخرب مماشت، به یقین نخ نبات این سیاست مخرب از سوی دیکتاتوری آخوندی در منطقه می باشد.
در راس این سیاست نیز پاسدار قاسم سلیمانی به مدت بیست سال دست به سازماندهی و راه اندازی آن قرارداشت. براین سیاق قاسم سلیمانی صد البته مسئول کشتار مردم تحت ستم در عراق، سوریه، یمن و لبنان و فلسطین و همچنین مردم بپا خاسته ایران می باشد.
هنوز در اذهان عموم بمب های بشکه ای، حملات شیمایی علیه کودکان، زنان و سالمندان در سوریه، بمب گذاری های کنار جاده در عراق، زدن تیر خلاص با تک تیراندازان وحوش حشد الشعبی در شهرهای بپا خاسته کربلا، نجف، سامرا، بصره ناصریه و بغداد و یا شلیک موشک و قتل عام ساکنان بی سلاح بیدفاع در اشرف یا لیبرتی باقی است.
ابعاد خشونت و خون ریزی که این نیرو ی اهریمنی براه انداخته است، بواقع با هیچ قلم و یا زبانی قابل توصیف نیست. تنها در سوریه بدستور قاسم سلیمانی نیم میلیون شهروند قتل عام شده و قریب پنج میلیون نفر آواره گردیده اند. دررابطه با ابعاد شناعت و قساوت وی، مدیر اجرایی بنیاد دمکراسی در واشنگتن می گوید: «کشته شدن سلیمانی بزرگنر از بن لادن است، بزرگتر از عماد مغنیه، بزرگتر از بغدادی است».
واقعیت از فردای به هلاکت رسیدن پاسدار سلیمانی آن است که خامنه ای اکنون در بن بستی مرگبار قرارگرفته است. از دست دادن فرد شماره ۲ رژیم و مسئول پروژه «صدور ترور، بحران» و «کشورگشایی» به یقین حکوت آخوندی را در وضعیتی بسیار شکننده و ضربه پذیر تر قرارداده است.

گذشته از هارت و پورت های فرماندهان سپاه که مردم به آنان «جغجغه های نظام» میگویند، میدان بازی برای کلیت نظام آخوندی بسیار محدود و سرنگونی هرچه بیشتر در دسترس مردم ایران قرار دارد.
قفل محکمی که مردم و مقاومت ایران با قیام شکوهمند آبان ماه بر نظام آخوندی زده است، جوهر و نخ نبات برای این واقعیت می باشد.
بقول رهبر مقاومت ایران خطاب به خامنه‌ای طلسم شکسته پس از تهدید به خونخواهی و انتقام سخت در رابطه با قاسم سلیمانی و دژخیم ابومهدی: «مصلحت در این است که قاچ زین نظام را محکم بچسبی، دادخواهی و مقاومت با تأسی به فرهنگ مجاهدین پیش‌کش».

 
 .