کرونا – حکومت نظامی در هراس از قیام



خامنه ای سرانجام نیت پلید خود را علیه جامعه دردمند ایران به نمایش گذاشت.

وی روز گذشته با صحنه آوردن سپاه پاسداران، تلاش کرد تا دیگر بار بنام کرونا، از قیام و خیزش مردم بجان آمده علیه کلیت نظام آخوندی جلوگیری بعمل آورد.

ولی فقیه با علم کردن شایعه ای بنام «حمله بیولوژیک» فرمان ورود سپاه به شهرها را اعلام کرد. ورود سپاه به شهرها در حالی است که در تمامی کشورها اساس و بنیان درمان و مقابله با چنین وقایعی برعهده «وزات بهداشت» می باشد.

به یقین این اقدام کاملا تدافعی در حالی است که مردم ایران با وجود تمامی مصائب ناشی از فاجه کرونا، خود را برای برگزاری باشکوه جنبش چارشنبه سوری آماده می کنند.
دراین رابطه پیشتر سازمان مجاهدین خلق در فراخوانی تاکید کرده بود: «در جشن آتش، ایران را به فریادی شعله‌ور در برابر کرونای ولایت تبدیل کنیم. این، بخشی از جنگ سرنوشت برای برافکندن رژیم ولایت فقیه است. سوزاندن تصاویر و بنرها و مترسکهای خمینی و خامنه‌ای و روحانی در این جنگ، روشنی بخش قلبهای مردم دردمند ایران است»..

همچنین در رابطه با هرچه بیشتر نظامی کردن فضای جامعه باید به صحنه های منتشرشده در شبکه های اجتماعی از نیروهای هار و تا دندان مسلح سپاه و بسیج که اکثرا «لباس پزشکان و کادرهای درمانی» را به تن کرده، ولی با فریاد های گوش خراش «عنجزه، ،عنجزه» وحشت و هراس در خیابان ها براه انداخته اند، اشاره نمود، امری که بخوبی نیت واقعی ولی فقیه طلسم شکسته را به نمایش می گذارد.
 
به موازات این واقعیات، وحشت فزاینده از خیز مردم بجان آمده را سخنگوی وزارت کشور رژیم در ابلاغیه یی خطاب به استانداران اینگونه به بیرون ساطع کرده است:«با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و به منظور ایجاد آمادگی، هماهنگی و انسجام میان دستگاه های اجرایی، امدادی و عملیاتی برای پیشگیری و کنترل حوادث احتمالی مربوط به این روز در سطح کشور دستور فرمایید برنامه ریزی و اقدام برای پیشگیری و کنترل حوادث مربوط به شب چهارشنبه آخر سال صورت پذیرد».

بهرحال ورود سرکوبگرترین ارگان تحت امر بیت خامنه ای به صحنه در حالی است جامعه ایران انگشت اتهام را بسوی این ارگان با زیر شبکه های مافیایی و سود جوء برای رشد و نمو ویروس کرونا دراز کرده اند. یک نمونه آنان پروازهای شرکت ماهان به چین از فردای اعلام زنگ خطر در این کشور می باشد.
سخنگوی کمیسیون اصل نود در مجلس حکومتی (سایت اسپوتنیک ۱۳ مارس ۲۰۲۰)، ضمن تائید این واقعیت گفته است: ««یک ایرلاین ایرانی می‌گفت که برای وارد کردن کالای پزشکی به چین می‌رود در حالی که هم مسافر می‌برد و هم مسافر بقیه کشورها را جابجا می‌کرد، ضمن اینکه ادعای وارد کردن کالای پزشکی در شرایطی که حتی پزشکان و پرستاران کشورمان از وسائل لازم برای مبارزه با این ویروس محرومند ادعایی مضحک بیش نیست».