ویروس ولایت – دسته گل نظام به خود



از قدیم گفته اند «خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی»! این جملات به یقین ترجمان حال و احوال پریشانگویی های دیکتاتوری ولی فقیه با باند های درونی و بیرونی آن است.

دراین راستا و بویژه زمانیکه به داده های دروغین نظام مبنی بر افت بحران کرونا نیم نگاهی می افکنیم، بخوبی به ابعاد این دجالیت و دروغگویی های آشکارحکومت بهتر پی می بریم.

تازه ترین دسته گل به نظام را شیخ حسن حسن روخانی در سخنانی تقدیم ولی فقیه درهم شکسته کرد. وی در رابطه با بلبشوی حاکم در ایران آخوند زده، که مورد تمسخر میلیون ها ایرانی می باشد، از جمله گفت: «آمارها را که مشاهده می کردم خوشبختانه روند شیوع ویروس کرونا در همه استان ها بدون استثناء‌ از دیروز سیر نزولی داشته است. عبور از پیک هم در اکثر استان ها مربوط به روزهای اول فروردین می شود. آمار نشان می دهد که در استان های مختلف دوم فروردین، سوم فروردین از پیک عبور کردند و شرایط نزولی آغاز و شروع شد». (سایت یورو نیوز ۱ آوریل ۲۰۲۰)

به یقین اگر گوبلز، وزیر تبلیغات در فاشیسم هیتلری زنده می بود، پس از شنیدن این جملات به صف مریدان و نان بگیران خامنه ای می پیوست. داده های آخوند روحانی در حالی است که بیمارستان ها مملو از بیمار و مبتلایان به ویروس کرونا می باشند. نیم نگاهی به تصاویر منتشره در شبکه های اجتماعی و یا داده های پزشکان، پرستاران کادرهای درمانی شریف که تا کنون بیش از ۱۴۸ قربانی تقدیم کرده اند، تنها گوشه ای از افشاگری های مردمی علیه تبلیغات رژیم آخوندی می باشند.
همچنین بنابرآخرین داده های میدانی از سوی سازمان مجاهدین خلق، تا «بعدازظهر امروز، چهارشنبه ۱۳فروردین ۱۳۹۹ آمار جانگداز جانباختگان ویروس کرونا در ۲۳۷شهر کشور از ۱۵۵۰۰نفر بیشتر شده است».

براین اساس باید اذعان نمود که شیخ حسن روحانی یا واقعا به «آلزایمر» مبتلا گردیده و یا در مرحله ورود نهایی به «دارالمجانین» می باشد، زیرا وی در جملات بعدی می افزاید: «تختهای ما خالی مانده و بی‌مشتری ست... و نه تنها تخت معمولی ما خالی است تخت ویژه و مراقبتهای ویژه و آی.سی.یو ما هم در بسیاری از شهرها خالی است».
در راستای دروغ درمانی های حکومت که اکنون به صنعتی «بنیادین» در دیکتاتوری ولی فقیه تبدیل شده ، پیشتر نیز وزیر بهداشت حکومت گفته بود: «از کشورهای اروپایی با ما تماس میگیرند و میخواهند از تجربه ما برای مبارزه با کرونا استفاده کنند که این به عنوان موفقیتی بزرگ برای جمهوری اسلامی ثبت خواهد شد و بزودی ما را در رتبه اول جهانی مبارزه با ویروس کرونا قرار خواهد داد»!!

همچنین رئیس ستاد عملیات مبارزه با کرونا در تهران بزرگ ضمن اعتراف به ابعاد وخیم رشد و نمو ویروس کرونا دراین شهر ۱۲ میلیونی ، از جمله گفته است (خبرگزاری حکومتی ایسنا ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ ): «تا قبل از ۲۰ اسفند برخی از مناطق در تهران میزان آلودگی بیشتری نسبت به سایر مناطق داشتند اما امروز بر اساس یافته های اپیدمیولوژیک مناطق کاملا همگن شده‌اند».
حال معلوم نیست که دروغ پردازی های شیخ حسن روحانی را باید باور کرد و یا اعترافات صریح کارگزاران ریز و درشت حکومتی در زمینه ابعاد وخیم ویروس کرونا را؟.