کرونا درمانی - «همه چیز آرام است»!



با افزاش تصاعدی بیماران و نیز قربانیان فاجعه کرونا در ایران ، آخوند روحانی در آخرین سخنان خود در جلسه دولت، یکبار دیگر ضمن دست یازیدن به سیاست «دروغ درمانی» و آرام جلو دادن فضای ملتهب جامعه، گفت: «برخلاف دعوت بدخواهان و ضد انقلاب که مردم را دعوت می‌کنند بین سلامت و فعالیت اقتصادی یکی را باید انتخاب کنند باید گفت این هم مردود، غلط و ناصواب است».

این جملات بدان معنا است که دیکتاتوری ولی فقیه در نظر دارد تا با راه اندازی و بازگشایی بخش های مختلف اداری، تجاری و اقتصادی ، موضوع «محدویت تردد» در کشور را لغو نموده و بدین سان یکبار دیگر جامعه را با افزایش رشد و نمو ویروس کرونا درگیر نماید.
واقعیت دراین میان آن است که رژیم آخوندی بدلیل وجود تنگناهای شدید مالی و اقتصادی اکنون در بحران بی سابقه ای بسر می برد. براین منطق شیخ حسن روحانی تلاش دارد تا ضمن بازی با جان انسان ها، اقتصاد بشدت ضربه خورده رژیم را با جان انسان ها به حرکت در آورد.

وی به این این سیاست ضد انسانی، اینگونه اعتراف میکند: «در این زمینه هیچ اختلاف نظری بین دستگاه های دولتی وجود ندارد بین سه قوای سه گانه هم اختلاف نظری وجود ندارد».
آخوند روحانی در ادامه می افزاید: «برای مقام معظم رهبری هم چند بار نامه نوشتیم و دریافت کردیم و ایشان هم همراهی فرمودند. کل نظام یکپارچه است؛ بدخواهان اگر عصبانی و ناراحت هستند خودشان می‌دانند». (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۱۷ فروردین ۱۳۹۸)

بدین سان مشخص می شود که موضوع بازگشایی ادارات، شرکت ها، موسسات و دستگاه های تجاری و اقتصادی تنها به تصمیم دولت شیخ حسن منوط نبوده، بلکه تصمیمی از سوی کل حاکمیت با تمامی باند های آن می باشد.
بازی با جان میلیون ها انسان در رژیم آخوندی در حالی است که بسیاری از دولت ها همچنان بر «قرنطینه و یا محدویت تردد» در کشورهایشان تاکید دارند.

همچنین در رابطه با تبعات این سیاست پرمخاطره، فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران «از افزایش آمار ۳۰درصدی مراجعان بیمارستانها در ۴۸ ساعت گذشته در شهر تهران » خبر داده است.
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا ( ۱۷ فروردین ۱۳۹۸) دکتر علیرضا زالی گفت: «متاسفانه امروز در شرایطی شاهد افزایش غیرمتعارف ترافیک و ترددها و حضور افراد در سطح شهر بودیم که ۴۴۸ بیمار کرونا مثبت جدید در بخش های عادی و ۹۹ بیمار جدید کرونایی در بخش های ویژه بستری شدند».

به یقین در فردای برداشتن محدویت های تردد و بازگشایی دوایر تجاری و اقتصادی شاهد افزایش بیماران و همچنین قربانیان ویروس کرونا خواهیم بود.
در نبود کمک ها و زیربناهای درمانی ، پزشکی و همچنین عدم اختصاص بودجه های ضربتی برای مقابله با ویروس کرونا ، اکنون نیز شاهد هستیم که شهرها یکی پس از دیگری با رشد آمار قربانیان و مبتلایان روبرو شده اند.
دراین رابطه و در حالیکه رژیم آخوندی با دروغگویی عامدانه آمار قربانیان را تا انتشار این گزارش تنها ۳۶۰۰ اعلام کرده، اما داده های سازمان مجاهدین خلق از ۲۴۰ شهر کشور سخن از «۱۷۵۰۰ قربانی» را دارند.