کرونای ولایت – غنی سازی بجای دارو و درمان



درحالیک جامعه دردمند ایران با تبعات ویروس مرگبار کرونا دست و پنجه نرم می کند و در حالیکه دیکتاتوری ولی فقیه از اعطاء هرگونه بودجه ضربتی به اقشار ضربه خورده و بازماندگان این پاندمی خودداری کرده است، صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی حکومت از «راه اندازی نسل جدید سانتریفیوژها» خبرداد.

وی در این رابطه می گوید «مراحل ساخت رآکتور تحقیقاتی آب‌سنگین اراک (طراحی جدید) در همکاری با طرف‌های خارجی و تجهیزات مربوطه در حال پیشرفت است». صالحی که اکنون در لیست تحریم ای امریکا قراردارد، در ادامه می افزاید: «مراحل ساخت دو رآکتور قدرت هسته‌ای جدید با کمک روسیه در بوشهر در حال اجرا است». ( سایت حکومتی مشرق نیوز ۱۹ فروردین ۱۳۹۹)
به یقین طرف های خارجی برای راه اندازی پروژه های اتمی نه تنها «فی سبیل الله» به خدمت دیکتاتوری ولی فقیه در نمی آیند، بلکه کلیه هزینه کارگران، متخصصین و مستشاران آنان نیز باید به «دلار و یا روبل» پیش پرداخت گردد.
این خاصه خرجی ها از جیب مردم ایران در حالی است که میلیون هموطن ما اکنون به نان شب محتاج مانده، ابعاد رکود اقتصادی و تولیدی، لشکر بیکاران را به خیابانها گسیل کرده و شیرازه های جامعه در حال از هم پاشیدن می باشد.
 
همچنین این اقدام در حالی صورت گرفته که بنابرداده های مجاهدین خلق، آمار جانباختگان ویروس کرونا «از مرز ۲۰ هزار نفر» نیز گذشته و ده ها هزار نفر نیز به این بیماری مرگبار مبتلا گردیده و نیازمند دارو، درمان و خدمات فوری پزشکی می باشند.
بدین سان یکبار دیگر خامنه ای طینت ضد مردمی و ضد ملی خود را در سایه اهداف بلند پروازانه و جاه طلبانه حکومت بخوبی به بیرون ساطع کرده است.
در این راستا باید اضافه نمود که صرف هزینه های هنگفت برای راه اندازی سانتریفیوژهای مدل جدید که قدمی علیه تمامی درخواست ها و قطعنامه های از سوی جامعه بین الملی است، در حالی هزینه شده که حکومت آخوندی با گروگان گرفتن مردم ایران در سایه ویروس کرونا، بکرات از طرف های خارجی درخواست «وام» و یا «لغو تحریم های نفتی و مالی» را نموده است.
بدین سان ابعاد دروغگویی، شارلاتانیسم و نیات پلید آخوندی برای کلاه گذاشتن برسر جامعه بین الملل و رسیدن به دلار هرچه آشکار تر می شود.
 
به یقین هدف خامنه ای از راه اندازی این بازی کثیف، مظلوم نمایی و گروگان گرفتن مردم ایران، همان رسیدن به منابع مالی و به تبع آن بسط و گسترش ترور و صدور بنیادگرایی به کشورهای همسایه و اسلامی و نیز کوبیدن بر طبل «پروژه های موشکی و ساخت بمب اتمی» است.

دراین رابطه شورای ملی مقاومت (۱۹ فروردین ۱۳۹۹) تاکید کرده: «اظهارات صالحی بخوبی نشان میدهد رژیم آخوندی هیچگاه از پروژه مخفی دستیابی به سلاح هسته ای دست برنداشته و به پنهانکاری و ارائه اطلاعات دروغ و گمراه کننده ادامه میدهد و با سوء استفاده از بحران جهانی کرونا فعالیتهای غیر قانونی اتمی اش را تشدید کرده است».