کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت منتشر می‌کند


سند شیوع کرونا در تهران
و اسناد جنگ پنهان نیروی انتظامی ولایت‌فقیه با کانون‌های شورشی
همراه با واکنش‌های وحشت‌زده و هراسان در شهرهای مختلف میهن

سند شماره ۱- سند انکارناپذیر شیوع کرونا در تهران و دستور نیروی سرکوبگر انتظامی در ساعت ۲۱ چهارشنبه ۳اردیبهشت ۹۹ برای اعزام سریع واحد به نارمک برای مقابله با تجمع و اعتراض مردم ( فایل صوتی ضمیمه است-شماره ۱).
شایان یادآوری است که خانم مریم رجوی در ۱۷ فروردین اعلام کرده بود: تصمیم جنایتکارانه خامنه ای و روحانی برای بازگرداندن مردم بر سر کار قربانیان بیشمار بر جا میگذارد.
 

سند شماره ۲-واکنش هراسان نیروی سرکوبگر انتظامی در شیراز و دستور حضور پررنگ واحدها در ساعت ۱۰ تا ۱۲ جمعه ۲۹ فروردین برای مقابله با موردی که روز قبل هم دیده شده و با تفنگ بادی اقدام به شکستن شیشه‌های بانکها می‌کند. به واحدها توصیه می‌شود تک واحدی به مقابله نروند و حداقل دو واحدی اقدام کنند(فایل صوتی ضمیمه است-شماره ۲).
 

سند شماره ۳-شعارنویسی در نارمک در تهران علیه خامنه‌ای در ساعت ۱۹۳۰ شنبه ۳۰ فروردین و دستور بالاتر مبنی بر اینکه : «اعزام شوید به میدان، فحاشی به رهبری، شعارنویسی کردند، شعارنویسی علیه رهبر» (فایل صوتی ضمیمه است-شماره ۳ ).
 

سند شماره ۴-شعار مرگ بر خامنه‌ای در نارمک در تهران در ساعت ۱۲۳۰ یکشنبه ۳۰ فروردین و دستور بالاتر مبنی بر اینکه این شعار باید با اسپری پوشانده و یا با هر چیز دیگر پاک و یا معکوس شود: «با هر چه میتوانی معکوسش کن، بالاخره با گریسی،با یک سنگی بزنی، بتراشی، با هرچیزی معکوسش کن، خوانده نشود» (فایل صوتی ضمیمه است-شماره ۴).
 

سند شماره ۵-پخش شب‌نامه در ملارد و دستور استعلام همراه با گزارش سریع به مرکز در ساعت ۹صبح شنبه ۲۳ فروردین «در رابطه با این چند شب اخیر در خصوص پخش شب‌نامه» (فایل صوتی ضمیمه است-شماره ۵).
 
تاکنون دهها تن از جوانان دلیر و شورشگر به خاطر موارد بالا و موارد مشابه دستگیر شده‌اند.


شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۵ آوریل ۲۰۲۰)