جامعه بین الملل - قطع بازوان تروریستی ولی فقیه



طی چهل سال حاکمیت رژیم آخوندی جهان شاهد رشد و نمو پدیده ای شوم بنام «تروریسم دولتی» از سوی ولی فقیه می باشد.

ابعاد این سیاست خزنده که به یقین سیاست مخرب مماشات نقش ویژه ای برای رشد و نمو آن ایفا نموده است، اکنون بسیار فراتر از مرزهای منطقه بحرانی در خاورمیانه رفته است.
تحرکات مخرب و تروریستی رژیم آخوندی در آمریکای جنوبی، شمال آفریقا، آسیای جنوب شرقی و یا سراسر اروپا تماما مهر تائیدی برای ابعاد این واقعیت می باشند.

علیه این وضعیت همواره مقاومت ایران بعنوان قربانی اصلی ترور و سرکوب از سوی دیکتاتوری مذهبی و نسبت به عواقب وخیم و چشم پوشی های عامدانه بر صدور تروریسم دولتی تاکید کرده و خواستار برچیدن تمامی دوایر ، دفاتر و شبکه های بظاهر دیپلماتیک آخوندی در سراسر جهان گردیده است.

در تازه ترین اقدام از سوی جامعه بین الملل، دولت آلمان از فعالیت «حزب الله» و زیرشبکه های آن در این کشور خبرداده است.
دراین راستا و «بر اساس ارزیابی مسئولان امنیتی آلمان، شمار نیروهای وابسته به حزب‌الله در آلمان در حدود ۱۰۵۰ نفر برآورد می‌شود. گفته می‌شود که این افراد در انجمن‌ها و مساجد با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو می‌کنند. از این رو، دفاتر چهار انجمن وابسته به حزب‌الله در شهرهای برلین، دورتموند، برمن و مونستر به طور همزمان توسط پلیس و نیروهای امنیتی مورد تفتیش قرار گرفته است». (سایت دویچه وله ۳۱ آوریل ۲۰۲۰)

این اقدام به یقین ضربه مهلکی بر شبکه های تروریستی رژیم آخوندی در بخشی از خاک اروپا محسوب می شود، زیرا در پشت جریان دست نشانده حزب الشیطان، نیروی تروریستی قدس با مجموعه عظیمی از تیم های ترور و یا دلارهای نفتی از سوی رژیم آخوندی با هدف برهم زدن تعادل در لبنان و سپس در منطقه و جهان قراردارد.
دراین رابطه پیشترنیز شیخ حسن نصرالله، رهبر این جریان تروریستی اعتراف کرده بود: «ما خیلی صریح می گوییم. و شاید چنین چیزی در تمام جهان وجود نداشته باشد که یک کسی بیاید و به صورت علنی و شفاف و صادقانه بگوید در مقابل همه جهان بگوید برادر ما بی پرده می گوییم بودجه و هزینه و خرج و خورد و خوراک و سلاح و موشک های حزب الله از جمهوری اسلامی ایران می رسد! تمام!؟ هیچ ربطی به بانک ها ندارد. تا زمانی که ایران پول داشته باشد یعنی ما پول داریم شفافیت بیشتر از این می خواهید ».

همچنین ممنوعیت حزب الشیطان در آلمان که برای نخستین بار در یک کشور اروپایی تحقق یافته در حالی است که این جریان تروریستی پیشتر از سوی اتحادیه اروپا در لیست سازمان های ترور قرارگرفته، اما فعالیت های آن در هیچکدام از ۲۷ کشور عضو رسما ممنوع نگردیده بود.
دراین رابطه یک گزارش حکومتی (سایت حکومتی باشگاه خبرنگاران جوان ۱۱ اردیبشت ۱۳۹۹) اعتراف کرده: «سفیر آمریکا در آلمان ضمن استقبال از تصمیم دولت برلین در تروریستی خواندن جنبش حزب الله، خواستار ممنوعیت کلیت این جنبش در سراسر اتحادیه اروپا شد».

بدین سان ملاحظه می شود که بازوان خونین رژیم آخوندی یکی پس از دیگری در کشورهای مختلف در حال قطع شدن می باشند. به موازات آن نیز باید به وجود تحریم های کمر شکن در زمینه درآمدهای نفتی، تجاری، بانکی و تسلیحاتی علیه دیکتاتوری ولی فقیه اشاره نمود تا پازل فشار حداکثر بر حکومت روشن تر گردد.