ویروس خامنه ای – سپاه جنایت می کند



در این واقعیت که سپاه سرکوبگر پاسداران ابزار کشتار، شکنجه، قتل و تجاوز به حقوق انسانی در دیکتاتوری ولایت فقیه می باشد، به یقین هیچ انسان منصفی برآن شک و شبهه ای ندارد.

تازه ترین جنایت این جریان مافیایی و عامل کشتار مردم ایران و منطقه، به رودخانه انداختن ۷۰ مهاجر افغانی در مرز مشترک میان ایران و افغانستان می باشد.

دراین رابطه خبرگزاری رویتر به نقل از مقامات افغانستان گزارش کرده است: «یک مقام ارشد کاخ ریاست جمهوری در کابل گفت برآوردهای اولیه بر این دلالت می کنند که دست کم ۷۰ افغانی که قصد ورود به خاک ایران از طریق مرز استان هرات را داشتند، مورد ضرب و شتم قرار گرفته و سپس به رودخانه هریرود پرتاب شده اند».
این جنایت ضد انسانی علیه مهاجرین بی پناه که بدلیل وجود وضعیت بحرانی و نفوذ بنیادگرایی مذهبی از این کشور دوست و همسایه به ایران آمده بودند، درحالی است که شیخ حسن روحانی در تمامی تبلیغات دروغین خود از کمک های رژیم آخوندی به «اتباع خارجی» آنهم در دوران ویروس مرگبار کرونا سخن می راند.

قتل عامدانه مهاجرین خارجی از سوی سپاه پاسداران که تمامی مرزهای کشور را تحت کنترل و مایملک خود قرارداده، در حالی است که مردم ایران با آئین و سنت های مهمان نوازانه خود ، همواره درب خانه ها را بروی پناهجویان و مهاجرین برای کمک رسانی باز گذاشته اند.
مضافا براین واقعیت نیز باید به تبعات حضور این قشر محروم در ایران اشاره نمود که پس از سال ها خدمت به اقتصاد کشور، چگونه از سوی رژیم آخوندی مورد بهره کشی و استثمار قرارگرفته اند.
نبود بیمه های درمانی، عدم حمایت های دولتی، عدم صدور اجازه کار، شاسنامه برای کودکان آنان و یا نبود قوانین مدنی در حمایت از این قشر ضربه پذیر، تماما بخشی از سیاست های سرکوبگران رژیم فاسد ولایت فقیه می باشند.

همچنین این گزارش به نقل از یک شاهد عینی از صحنه این جنایت می افزاید: «نورمحمد، ۵۷ ساله، یکی از کسانی که از این واقع جان سالم بدر برده است به رویترز گفت «بعد از اینکه سربازان ایرانی ما را شکنجه کردند همه مان را به داخل رودخانه پرتاب کردند.
شیرآقا که او نیز از بازماندگان این واقعه خشونت بار است گفت دست کم ۲۳ تن از ۵۷ نفر [شهروند افغانی] که به داخل رودخانه پرتاب شدند، جان خود را از دست دادند. سربازان ایرانی گفتند اگر خود را به داخل رودخانه نیندازیم ما را به گلوله خواهند بست».

شبکه های مجازی نیز تصاویر زیادی را از اجساد قربایان انتشار داده اند، امری که موئید واقعیتی بنام کشتار دستجمعی مهاجرین افغان از سوی سپاه پاسداران می باشد.
به یقین این عمل جنایتکارانه مصداق بارز جنایت عامدانه علیه تمامی پناهجویان و مهاجرین و نقض آشکار تمامی کنوانسیون های حقوق بشری است که رژیم آخوندی نیز نسبت به اجرای آنها متعهد گردیده است.
رافت آخوندی که خامنه ای و شیخ حسن روحانی دائما از آن لب میزنند نیز چیزی بجز اعمال سرکوب و خشونت علیه انسان ها نمی باشد. نمونه های چنین جنایاتی علیه اسیران عراقی به هنگام جنگ ضدمیهنی ایران و عراق و بستن آنها به وانت و مثله مثله کردن بدن آنان، هنوز در حافظه تاریخی مردم منطقه باقی است.