شیخ حسن روحانی – «چنین و چنان» درمانی!



درحالیکه جامعه بین المللی در آستانه تصمیم گیری بسوی برداشتن گامی دیگر علیه مطامع مخرب رژیم آخوندی است و در حالیکه پیش نویس قطعنامه تحریم مجدد تسلیحاتی علیه دیکتاتوری ولی فقیه به اعضاد شواری امنیت ملل متحد تسلیم گردیده، شیخ حسن روحانی در سخنانی ضمن تهدید چندباره، از سیاست «چنین و چنان» درمانی پرده برداشت.

وی در این رابطه با نامه اخیر رژیم به سران چهار طرف باقی مانده در برجام می گوید: «سران خوب می‌دانند که جواب ما آن موقع چه خواهد بود. من در نامه خود به سران ۴ بعلاوه یک در نهایت تاکید کردم اگر چنین شود ما نیز چنان خواهیم کرد».
سیاست «چنین و چنان» شیخ حسن روحانی که به گفته بسیاری از کارشناسان «توپ و تشر توخالی» بیش نیست، به یقین با هدف روحیه دادن به نیروهای زهوار دررفته سپاه و بسیج سرکوبگر می باشد.
همچنین این واقعیت را که ولی فقیه بواقع تصمیم جدی دارد تا در فردای برداشتن تحریم های تسلیحاتی، بار دیگر دست به خریدهای گسترده بزند، را روشن تر می کند.

براین اساس رژیم آخوندی در مهرماه امسال در موقعیتی قرار خواهد گرفت تا در زمینه «موشکی، پهپاد، جنگنده های هوایی، تانک و زیردریایی» دست به خریدهای نجومی بزند.
شیخ حسن روحانی در این رابطه اعتراف می کند: «آمریکایی‌ها تازه فهمیدند که چه خطای بزرگی کردند و از برجام خارج شدند. الان نه راه پیش دارند و نه راه پس، اگر همین طور پیش بروند تحریم‌های تسلیحاتی برداشته می‌شود». (خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، تسنیم ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹)

به یقین دیکتاتوری ولایت فقیه علیه تمدید تحریم های تسلیحاتی از سوی شورای امنیت ملل متحد، بروی طرف های تجاری خود حساب گسترده ای باز کرده است. امید خامنه ای برآن است تا از طریق یک یا دو کشور مانند روسیه و یا چین، تصمیم گیری این شورا با «وتو» روبرو سازد و بدین سان راه را برای خریدهای نجومی در زمینه های یاد شده، هموار نماید.
بروز بحران کرونا و درگیری جامعه بین المللی با این بیماری مرگبار که تبعات وخیمی نیز بر اقتصاد و دستگاه مالی در جهان و بویژه برطرف های تجاری رژیم آخوندی گذاشته است ، نقطه امید ولی فقیه در این «قمار دیپلماتیک » می باشد.

واقعیت در این میان آن است که دستان آلوده رژیم آخوندی از فردای توافق اتمی بطرز بی سابقه ای برای ادامه سیاست های مخرب خود باز گردید. افزایش شدید درآمدهای نفتی ، پرداخت قریب «۱۵۰ میلیارد دلار» از سوی سیاست مخرب مماشات تنها بخشی از این امکانات مالی بودند که در سبد طلایی تقدیم خامنه ای شدند و بدین سان راه برای صدور بنیادگرایی در منطقه، ادامه پروژه های موشکی و یا صدور ترویسم و جنگ در سوریه و یمن و عراق هموار گردید.

آخوند روحانی در این رابطه با این واقعیات می افزید: «نتیجه این بود که بعد از توافق برجام در سال ۹۵ رشد اقتصادی ما یک رشد اقتصادی بی‌نظیر حتی در سطح جهانی بود ما رشد دوازده و نیم درصد داشتیم که چنین رشدی ما در این سال‌ها در تاریخ کشورمان نداشتیم و کم نظیر بود. نفت ما از ۹۰۰ هزار بشکه به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه رفت».