ویروس خامنه ای - پنهان درمانی!


با افزایش آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران که بنابرداده های سازمان مجاهدین خلق اکنون از مرز «۴۰ هزار» نفر نیز گذشته است، دیکتاتوری ولایت فقیه همچنان بی دنده و ترمز بر سیاست «پنهان درمانی» می تازد.

بحران رشد کرونا در ایران در حالی است که اکنون بسیاری از کشورها، اصولی ترین سیاست را بر پایه شفافیت و راستگویی با جامعه بنا نهاده اند.
ثمرات این سیاست که با خود «فرهنگ سازی» را در میان آحاد مردم به همراه می اورد، به یقین کمک بزرگی در راستای مقابله با بحران می باشد، زیرا به هرمیزان که رشد آگاهی جامعه از ابعاد و آمار این ویروس مرگبار افزون یابد، به همان میزان نیز آمار مبتلایان و قربانیان کاهش خواهد یافت.

متاسفانه در رژیم فاسد آخوندی درب برپایه دیگری می چرخد. براین اساس طی گذشت سه ماه ازشیوع پاندمی شاهد هستیم که حکومت اصل را بر قربانی نمودن مردم و گرفتن تلفات انسانی گذاشته است.

بدین سان هر دو سیاست رژیم یعنی «عدم قرنطینه» شهرها و مناطق بشدت آلوده و نیز «فرستادن عامدانه مردم به خیابان ها» که تماما با هدف کسب پول و سرمایه و غارت مردم طرح ریزی شده اند، راه به رشد آمار قربانیان برده است.
برای نمونه پاره ای مناطق که دولت آخوند روحانی از آنها بعنوان «مناطق سفید» یاد می کند، اکنون به قتلگاه مردم بیدفاع تبدیل شده است. یک گزارش حکومتی (خبرگزاری مهر ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹) از ابعاد وخیم رشد بیماری در استان زرخیز خوزستان مینویسد: «اوایل سال جدید خوزستان جزو استان‌های با آمار خوب شیوع ویروس کرونا در مقایسه با سایر استان‌ها بود و حتی برخی بر سفید بودن وضعیت استان تأکید می‌کردند ولی از اواخر فروردین در حالی که سایر استان‌ها روند نزولی ابتلاء به بیماری را آغاز کردند، موارد مثبت کرونا در خوزستان در حال اوج گیری بود. اکنون کار به جایی رسیده که آمار ابتلاء به بیماری کرونا در استان خوزستان در حال رسیدن به روزانه ۲۰۰ نفر است».

به موازات این وضعیت نیز باید به امنیتی نمودن جامعه و ابعاد اعدام و دستگیری ها در این مدت زمان کوتاه اشاره نمود. اعدام فله ای زندانیان وهمچنین زندانیان شورشی در فردای دستگیری مجدد آنان در بخش های کردستان و یا دستگیری فعالان مدنی و اجتماعی و یا اعضاء کانون های شورشی تنها بخشی از سیاست های مخرب رژیم آخوندی در سایه ویروس کرونا می باشند.

ابعاد سرکوب مردم بدلیل افشاگری علیه سیاست های رژیم آخوندی در زمیه پنهانکاری های عامدانه بحدی است که تازه ترین داده های حکومت سخن از دستگیری «۳۱۲» شهروند بدلیل انتشار اخبار کرونا را دارند.
دراین رابطه پاسدار اشتری، فرمانده نیروی سرکوبگر انتظامی از جمله اعتراف کرده: « یکی از موضوعاتی که در روزهای اول باعث نگرانی و تشویش اذهان عمومی می شد فضای مجازی بود که پلیس فتا با افرادی که در این فضا شایعه پراکنی می کردند برخورد قاطع و قانونی کرده و بیش از۱۳۰۰ تارنما را شناسایی و ۳۲۰ نفر را نیز دستگیر کرد». وی سپس اظهار امیدواری کرد که این نیروی سرکوبگر «با اقتداروظائف خود را» انجام دهد. (سایت حکومتی عصر ایران ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹)