ویروس ولایت - سپاه قالب تهی کرده



سپاه سرکوبگرپاسداران با شلیک موشک کروز به ناوچه «خودی» باز هم «دسته گل» به آب داد.

براساس داده های حکومتی یک ناوشکن متعلق به نیروی دریایی سپاه پاسداران در اقدامی هراس آلود، ناوچه نیروی دریایی ارتش رژیم را با شلیک موشک به گلوله بست و بدین سان حداقل «۱۹» تن از پرسنل ارتش را به کشتن داد.
گرچه برای آمار واقعی کشته شدگان و مجروحان بدلیل عدم وجود شفافیت علامت سوال جدی وجود دارد، اما گزارشات بین المللی در شبکه های اجتماعی سخن از کشته شدن «۴۰ نفر» به میان آورده اند.

به یقین شلیک موشک از سوی پاسداران، آینه تمام قدی از وجود بلبشو و هراس بی حد مرز در میان فرماندهان و پرسنل آن می باشد.
این واقعیت را می توان بخوبی در بروز خطاهای مکرر از سوی این ارگان سرکوبگر در مانورهای مختلف که اکنون تنها وظیفه اش «قدرت نمایی» های پوشالی برای مردم بیدفاع ایران می باشد، بخوبی رویت نمود.

دراین رابطه و در حالیکه فرماندهان دست نشانده خامنه ای تلاش کرده اند تا این موشک پرانی را صرفا به «بروز حادثه» معطوف نمایند، اما یک گزارش حکومتی ناخواسته در مطلبی می نویسد: «اشتباه محاسباتی در تمرین نیروی دریایی ایران موجب هدف قرار گرفتن ناوچه خودی و شهادت (کشته شدن) جمعی از پرسنل نیروی دریایی شد».(خبرگزاری حکومتی ایلنا ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹)

سخن از واقعیتی بنام نبود یک «سیستم فرماندهی منسجم»در سپاه پاسداران است که در شرائط کنونی داخلی و منطقه ای و وجود بحران های لاعلاج برای رژیم اکنون در «گل» گیر کرده است. براین سیاق می توان روحیه باختگی و دستپاچگی کادرهای این ارگان را در تمرینات و یا مانورهای متعدد سنجید.
این گزارش در ادامه می افزاید: «گفته می‌شود ناوچه کنارک مامور انتقال هدف در محدوده آتش و تست موشک کروز بوده است و پس از انجام ماموریت خود به دلیل نداشتن فاصله کافی از هدف، مورد اصابت موشک شلیک شده از ناوچه جماران قرار گرفته است».

همچنین موقعیت مانور دریایی از سوی رژیم آخوندی در مناطق بندر جاسک در دریای عمان طی هفته های گذشته شاهد بروز تنش از سوی قایق های موتوری سپاه پاسداران علیه کشتی رانی بین المللی بوده است ، امری که مبین وجود دلهرگی و ترس برای درگیری احتمالی نظامی در این منطقه را به اثبات می رساند.
لازم به ذکر است که ناوچه "۱۴۰۳" که مورد اصابت موشک سپاه قرار گرفته، از جمله شناورهای پشتیبانی "کلاس هندیجان" است که در دوران شاه مخلوع از کشور هلند خریداری شده بود.