جعل آشکار اطلاعات بدنام آخوندها برای تحت فشار قرار دادن هنرمندان - سخنگوی مجاهدین

  • وزارت اطلاعات رژیم یک صفحه نشریه مجاهد جعلی به تاریخ یکشنبه ۱۸ خرداد۹۸ (که سریعاً آن را به ۱۸ خرداد ۹۹ تغییر داد) برای تحت فشار قرار دادن هنرمندان و وادار کردن آنان به موضعگیری علیه مجاهدین به خاطر تسلیتهایشان در سوگ مرجان منتشر کرد و به دروغ ادعا کرد نشریه مجاهد تصویر علی کریمی و ۱۵ بازیگر را تحت عنوان «سوگ هنرمندان در مرگ بانو مرجان» منتشر کرده است.

  • این در حالیست که نشریه مجاهد مدتهاست منتشر نمیشود و اخبار مجاهدین از طریق سایت مجاهد به اطلاع عموم میرسد.
  • سخنگوی مجاهدین جعل آشکار اطلاعات بدنام آخوندها برای وادار کردن هنرمندان به موضعگیری علیه ارزشها و آرمانهای مرجان را منتهای درماندگی و بور شدن رژیم در برابر موج عظیم حمایت و همبستگی مردم و هنرمندان با مرجان شورشگر توصیف کرد.
  • سخنگوی مجاهدین افزود: انتشار نشریه جعلی مجاهد از جانب اطلاعات آخوندها تازگی ندارد و قبلاً هم هر گاه رژیم در بن بست بود یا طرح و برنامه تروریستی و سرکوبگرانه داشت دست به چنین کارهایی می‌زد. بعنوان نمونه انتشار نشریه جعلی مجاهد به‌تاریخ ۲۸خرداد۱۳۸۲ توسط وزارت اطلاعات که در زندانها هم توزیع شد. در این نشریه جعلی که روز بعد از حمله ۱۷ژوئن (۲۷ خرداد ۱۳۸۲) به محل استقرار رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در پاریس منتشر شده، رژیم ادعا کرد رهبر مقاومت و ۴ تن از مسئولان مجاهدین توسط نیروهای آمریکایی در اشرف دستگیر شده و به نقطه نامعلومی برای مبادله با «رهبران گروه القاعده در ایران» منتقل شده اند.
  • متعاقباً شورای ملی مقاومت ایران در بیانیه سالگرد شورا خاطرنشان کرد: آخوندها، پولهای کلانی برای انتشار صدها گزارش مجعول و مقاله و کتاب و نشریه علیه مجاهدین خرج کردند. آن‌قدر که نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی حقوق بشر و رئیس جامعه حقوق بشر فرانسه، رژیم آخوندها را دولتی توصیف کرد که علیه مجاهدین «تلی از مدارک مختلف تبلیغاتی توسط سفارت ایران در فرانسه پخش می‌کند».

یک نمونه نشریه جعلی مجاهد