سپاه پاسداران صنایع بزرگ را می بلعد



در فردای فرمان خامنه ای مبنی بر راه‌اندازی حکومتی بدست اوباش حزب الهی که اکنون در جامعه مورد تنفر عمیق مردم می باشند، علائم و نشانه های این سیاست نه تنها در قوای مقننه و قضائیه حکومت، بلکه فراتر از آن در بخش های اقتصادی و تولیدی نیز رویت می شود.

تازه ترین نمونه این پیشروی از سوی ولی فقیه، قبضه کردن یکی از بزرگترین بخش های تولیدی یعنی صنعت خودروسازی می باشد.
دراین رابطه یک گزارش حکومتی ضمن اعتراف به ورود سپاه سرکوبگر پاسداران و به نقل از پاسدار حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه می نویسد:«در حوزه خودرو تجربیات خود را در بخش تحقیقات منتقل خواهیم کرد ضمن این که در بحث افزایش کیفی، ارزان سازی، کاهش مصرف سوخت و بومی سازی قطعات باید اقدامات بیشتری صورت گیرد». (سایت مردم سالاری ۲۰ خرداد ۱۳۹۹)

این سخان ترجمان شکست مدیریت دولت شیخ حسن روحانی در زمینه رونق و راه اندازی اقتصاد بشدت ضربه خورده رژیم می باشد. همچنین رژیم آخوندی یکی از نخستین حکومت هایی در جهان است که برای برون رفتن از بحران های حاد، اهرم نیروهای امنیتی و سرکوبگر مانند سپاه را براه انداخته است.
بدین سان خامنه ای در نبود هرگونه راهکار و یا بدیل در درون نظام، واقعیتی بنام «بن بست» را نیز به بیرون ساطع مینماید.

بنابرداده های رژیم، خودروسازی در ایران با ابعاد سرمایه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد دلار درسال که تماما صنعتی «مونتاژ» و کپی برداری شده از مدل های خارجی، آنهم با کیفیت بغایت نامرغوب و غیر استاندارد میباشد، یکی از بخش های پردرآمد برای حاکمیت است.
نمونه های ورشکسته ای مانند «ایران خودرو» و یا «سایپا» که طی یک دهه گذشته بخشی از تیول سپاه پاسداران می باشند، حکایت ضرب المثل «مشت نمونه خروار» هستند.
همچنین ابعاد ضرر و زیان این دو ابر شرکت در زمینه مونتاژ خودرو بحدی است که حتی صدای متولیان و کارگزاران رزیم را نیز بلند کرده است.
یک گزارش مجلس حکومت در ۳۰ اردیبهشت سال جاری ضمن اعتراف به این واقعیت تاکید کرده بود: «دخالت نهادهای امنیتی در این شرکت‌ها باعث افزایش فساد و زیان‌دهی آنها شده است».

بنظر می رسد که خامنه ای صنعت خودرو سازی را با برنامه های موشکی رژیم اشتباه گرفته باشد، زیرا وی در سخنانی به مناسبت شلیک موشک بالستیک که آن نیز کپی برداری شده از مدل های کره شمالی است، خواستار «ساخت خوردو با مصرف ۵ لیتر» شده بود.

علم و علوم ناقص آخوندی بحدی است که شخص اول نظام هنوز از پیشرفت تکنولوژی بویژه در زمینه صنعت ماشین و وسائل نقلیه اساسا بی خبرمانده است، زیرا اکنون بسیاری از نوآران خودروسازی در اروپا و یا ژاپن، نه تنها وسائل نقلیه با مصرف «۳ لیتر»، بلکه فراتر از آن ماشین های برقی و یا موتورهای سوخت هیدروژنی را نیز تولید کرده اند، امری که نشان از فاصله قرن ها سال نوری با «قوطی کبریت های» ساخت سپاه را دارند.