رژیم آخوندی -اسدالله اسدی نوک کوه یخی بنام تروریسم


دیکتاتوری خامنه ای تا قبل از دستگیری دبیر سوم سفارت خود در وین، آنهم بدلیل آمریت و عاملیت در بمب گذاری علیه گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس، هرگز تصور آن را نمی کرد که روزی روزگاری از سوی یک دادگاه بین المللی بر صندلی «متهم» قرار بگیرد.

حال با گذشت قریب دو سال از دستگیری چهار تن از عاملین این سوء قصد شکست خورده که طی آن اسدالله اسدی با نیم کیلو مواد منفجره در آلمان دستگیر و سپس به بلژیک استرداد گردید ، محاکمه متهمین در شعبه دادگاهی در بروکسل بدلیل «طراحی عملیات تروریستی و تدارک حمله تروریستی» آغاز گردیده است.
 
به یقین هدف اصلی این ترور نافرجام در وهله نخست شخص خانم رجوی بوده است. دراین گردهمایی که بنابرگزارشات رسانه های خارجی قریب یکصد هزار نفر شرکت کرده بوند، شخصیت های برجسته ای از پنج قاره جهان از جمله «شهردار جولیانی، سناتور توریسلی، سید احمد غزالی، اینگرید بتانکور» و صدها سیاست مدار و حقوق دان نیز شرکت داشتند.
خامنه ای زهر خورده تلاش داشت تا با این عمل تروریستی که طرح آن از ماه ها پیش برنامه ریزی و برای اجرا به نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات واگذار گردیده بود ، صورت مسئله ای بنام «مقاومت ایران» و به تبع آن «سرنگونی» رژیم را از میان بردارد.

یک گزارش بین المللی (سایت دویچه وله ۱۵ جولای ۲۰۲۰) دراین رابطه می نویسد: «این نخستین بار است که یک دیپلمات ایرانی به اتهام طراحی عملیات تروریستی در خاک اروپا محاکمه می‌شود. نام اسدی به عنوان دبیر سوم سفارت ایران در وین ثبت شده است؛ ولی مقام‌های قضائی آلمان اعلام کردند که مصونیت او تنها در درون مرز اتریش دارای اعتبار است و بر همین اساس او را به بلژیک تحویل دادند».

واقعیت در دیکتاتوری ولی فقیه آن است که رژیم آخوندی همواره در سایه سیاست مخرب مماشات، از طریق سفارتخانه ها و زیر شبکه های بظاهر فرهنگی و تجاری دست به صدور تروریسم در سراسر جهان زده است. وجود صدها پرونده در این رابطه که بخش بزرگی از آنها اکنون در زیرزمین های دستگاه های قضائی و امنیتی کشورها در حال خاک خوردن می باشند ، بهترین بینه براین واقعیت می باشند.
به یقین وجود هرگونه شفافیت در محاکمه اسدالله اسدی و سه تن دیگر از عوامل اطلاعات آخوندی در بلژیک، چراغ سویی خواهد بود به تاریکخانه ولی فقیه در زمینه صدور تروریسم به خارج از مرزهای ایران.
براین اساس افکار عمومی و قربانیان اهریمنی بنام «تروریسم ملایان» انتظار دارند تا در روند قضائی پیش رو، بخشی از اسرار و مگو های خامنه ای در رابطه با شبکه ها و راهکارهای حکومت برای ترور دگر اندیشان ، مخالفین سیاسی و اعضاء مجاهدین و مقاومت ایران روشن گردد.

دراین رابطه سایت العربیه (۱۵ جولای ۲۰۲۰) به نقل از مقامات امنیتی در بلژیک تاکید می کند: «طبق اطلاعات سرویس امنیتی دولت بلژیک، این گروه تروریستی که به سفارت های جمهوری اسلامی در اروپا از جمله در بلژیک ، آلمان و اتریش در ارتباط بود، برای مخالفان رژیم ایران و بمب گذاری در تجمعات مخالفان در اروپا از جمله هدف قراردادن کنفرانس مجاهدین خلق برنامه ریزی کرده بود».