فتح الله خامنه ای: ۲ مزدور نفوذی شارلاتان و جاعل تاریخ !


من در ۱۳تیرماه ۱۳۹۹ طی مقاله‌ای در مورد بیانیه «روشنفکران، هنرمندان و فعالان مدنی» و کارچرخانان پشت پرده آن نوشتم هدف اصلی این است که درپوش یک حرکت حقوق بشری، ایرج مصداقی را سفید کرده و به‌دروغ به‌عنوان نماینده زندانیان سیاسی قالب نمایند درحالی‌که مصداقی کسی است که خط وزارت اطلاعات را پیش می‌برد و در خدمت رژیم است.

همچنین نوشتم والان هم با تأکید بیشتر میگویم « با شناختی که از خیلی از امضاکنندگان دارم، اعلام می‌کنم که به اعتقاد من آن‌قدر شرافتمند هستند که اگر متن را با دقت خوانده و از هویت و ماهیت سیاسی مصداقی باخبر بودند… هرگز متن با اسم مصداقی را امضا نمی‌کردند… اما حرکت در خط رژیم برای نابود کردن بزرگ‌ترین سازمان اپوزیسیون آن چنانکه خمینی در قتل‌عام حکم کرد، چیزی جز پادویی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی نیست».
بعد از انتشار مقاله من که مورد استقبال عده زیادی از هم‌وطنان قرار گرفت ، نوشته روشنگر آقای فریدون ژورک منتشر شد که پرده از مسئله مهم‌تری برداشت . او به‌عنوان یک شاهد با ذکر دلایل مشخص گفت که مصداقی از زمان لاجوردی نویسنده کتاب‌های دادستانی مرکز و همکار بازجویان و بعد هم جاسوس نفوذی در میان زندانیان بوده است .
به‌عنوان یک زندانی سیاسی در زمان شاه من با این مقوله جاسوسی به‌خوبی آشنا هستم چون ساواک شاه هم از طریق خودفروختگانی که به خدمت آن درمی‌آمدند ضرباتی سنگینی به گروه‌های انقلابی و ضد سلطنت وارد کرد . نمونه معروف آن سیروس نهاوندی است که با «سازمان رهایی‌بخش خلق‌های ایران» کار می‌کرد و ساواک با ترتیب دادن یک فرار ساختگی و حتی تیر زدن به پایش او را بیرون فرستاد و به‌این‌ترتیب علاوه بر دستگیری و شکنجه رفقای پیشین خودش ضربات سنگینی هم به سایر جریانات مارکسیستی که گول سیروس نهاوندی را خورده بودند زد.
من زمانی که در زندان عادل‌آباد شیراز بودم ، ده‌ها دانشجو و روشنفکر که گول سیروس نهاوندی را خورده بودند دستگیر و به آنجا آوردند . آن‌ها در زندان متوجه شدند که سیروس نهاوندی باعث دستگیری آن‌ها شده و شگردهای او را نزد زندانیان افشاء کردند ،
بنابراین جای شک نیست که در مورد مصداقی ما با یک مأمور و جاسوس طرف هستیم.
اما وقتی مقاله من در مورد سفیدسازی این مزدور و مطلع کردن کسانی که از مأموریت او خبر ندارند منتشر شد، ایرج مصداقی که هیچ جوابی نداشت به یکسری جعلیات و دروغ‌بافی برای انحراف افکار روی آورد از قبیل اینکه گویا من خاطره‌ای برایش گفته‌ام که در اوین مسعود رجوی را به خاطر گاف امنیتی شلاق زده‌اند و شلاق زننده هم لطف‌الله میثمی بوده و دلیل «ضدیت مسعود رجوی با لطف‌الله میثمی این است»!
همه می‌دانند لطف‌الله میثمی مدت‌هاست که در خدمت رژیم و از ابزارهای ساخته‌شده وزارت اطلاعات آخوندها علیه نیروهای انقلابی و همه جریان‌ها و نیروهایی است که برای سرنگونی رژیم مبارزه می‌کنند. انتشار انبوه موضع‌گیری‌ها و مقالات و نوشته‌های میثمی علیه شخص رجوی و مجاهدین در ۴ دهه گذشته برای هر کس که خبر داشته باشد جای شک و تردید باقی نمی‌گذارد.
بنابراین بهتر بود مصداقی برای ضدیت مسعود رجوی با میثمی دلایل بهتری جستجو کند.
درزمینهٔ جعلیات مصداقی من در کتاب خاطراتم در صفحه ۱۵۳ و در صفحه ۱۵۵ با زیرنویس «تمرین آمادگی برای شکنجه شدن» واقع امر را نوشته‌ام و لزومی به تکرار نمی‌بینم الا اینکه تصریح کنم مصداقی دروغ می‌گوید و آنچه را در رابطه با مسعود رجوی به من نسبت می‌دهد هرگز به او (مصداقی) نگفته‌ام.
سایر جعلیاتش از قبیل اینکه من «همراه، مهدی خسروشاهی، موسی خیابانی و عباس داوری و … مرکزیتی در داخل زندان قصر درست کرده و از مسعود رجوی فاصله گرفته »بودیم نیز ازجمله جعلیاتی است که ساخته‌وپرداخته وزارت اطلاعات آخوندهاست که توسط مزدوران نفوذی همچون مصداقی رله می‌شود. باید گفت «عمو کور خواندی» «برو ماست ات را در جای دیگر بفروش» و این‌جور مزخرفات را به من نمی‌توانی بچسبانی.
البته به دلیل کم‌آوردن مصداقی در پاسخ گوئی، رفیق دیگرش محمد جعفری بانام مسخره «همنشین بهار!» و به وکالت از او چند فقره دروغ و مزخرف علیه من روی فیس بوکش گذاشت.
او نوشت :«یادداشت آقای فتح‌الله خامنه‌ای به دلیل خاطره نیکی که از ایشان سال ۵۳ دربند ۴ موقت زندان قصر دارم و برای من ناآشنا که به هیچ گروهی وابستگی نداشتم با مهر و بردباری در مورد تاریخچه سازمان صحبت کردند…» اولین دروغ بزرگ من مهرماه سال ۵۱ به زندان شیراز رفتم و اصلاً در زندان قصر نبودم که او شامل «مهر و بردباری» من شود و برایش تاریخچه سازمان بگویم !!
دوم اینکه در مورد مقاله من نوشته است : «باکمال ادب و فروتنی بگویم ارزیابی‌شان زشت، غیراخلاقی و بسیار تأسف‌برانگیز است . رفرنس‌های دروغ داده‌شده به ایشان، نه مستند است و نه اثبات پذیر. »
من بعد از تحقیق در مورد این فرد به دوستانم گفتم اگر غیرازاین از این مزدور می‌شنیدم برایم عجیب بود .
اتفاقاً نوشته این فرد که تابه‌حال اسمش را نشنیده بودم باعث شد بروم توی اینترنت تحقیق کنم و دیدم ما با دو مأمور نفوذی مواجیهم . ایرج مصدقی و دمش محمد جعفری . بخصوص وقتی نامه مادر و برادر همسر سابق او خانم همدم امامی و سیامک سعید پور را خواندم که نوشته بودند که چطور رژیم با طرح و برنامه او را از زندان فراری داده است، یقین کردم سناریو همان سناریوی سیروس نهاوندی با ورسیون آخوندی است (نامه افشاگرانه خانواده سعیدپور را ضمیمه می‌کنم) .
مسئله مهم اینکه در مقابل افشاگری مستدل سیامک سعیدپور و مادرشان خانم امامی ، محمد جعفری دم برنیاورده و سرش را پائین گرفته تا موج سنگین بگذرد و بتواند به جاسوسی و تخریب مبارزین ادامه دهد. من از نوشته‌هایش پی بردم که او همیشه مثل راسو عمل می‌کند و دنبال نبش قبر اتفاقات گذشته است تا چیزی علیه مجاهدین سرهم کند و مواجبش را سر ماه بگیرد. می‌خواستم به او بگویم که اتفاقاً یکی از تخصص‌های من راسو یابی است! و من تا اخراج عوامل رژیم در خاک اروپا با استفاده از قوانین خود این کشورها که جاسوسی و فعالیت برای وزارت اطلاعات آخوندی و به نفع ایران را جرم می‌دانند دست بر نخواهم برداشت .
هم‌وطنان عزیز ، بیایید دست‌به‌دست هم دهیم و در محل‌هایی که آخوندها حاکمیت ندارند با روشنگری هر چه بیشتر جاسوسان و مزدوران رژیم را رسوا و طرد و بی‌اثر و اخراج کنیم.
فتح‌الله خامنه‌ای ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۰

 
۲ مزدور نفوذی شارلاتان وجاعل تاریخ !
من در ۱۳تیرماه ۱۳۹۹ طی مقاله ای در مورد بیانیه «روشنفکران، هنرمندان و فعالان مدنی» و کارچرخانان پشت پرده آن نوشتم هدف اصلی اینست که درپوش یک حرکت حقوق بشری، ایرج مصداقی را سفید کرده و به دروغ به عنوان نماینده زندانیان سیاسی قالب نمایند در حالیکه مصداقی کسی است که خط وزارت اطلاعات را پیش میبرد و در خدمت رژیم است.
همچنین نوشتم والان هم با تأکید بیشتر میگویم « با شناختی که از خیلی از امضا کنندگان دارم، اعلام میکنم که به اعتقاد من آنقدر شرافتمند هستند که اگر متن را با دقت خوانده و از هویت و ماهیت سیاسی مصداقی با خبر بودند... هرگز متن با اسم مصداقی را امضا نمیکردند... اما حرکت در خط رژیم برای نابود کردن بزرگترین سازمان اپوزیسیون آنچنانکه خمینی در قتل عام حکم کرد، چیزی جز پادویی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی نیست».
بعدازانتشار مقاله من که مورد استقبال عده زیادی از هموطنان قرار گرفت ، نوشته روشنگر آقای فریدون ژورک منتشر شد که پرده از مسئله مهمتری برداشت . او به عنوان یک شاهد با ذکر دلائل مشخص گفت که مصداقی از زمان لاجوردی نویسنده کتابهای دادستانی مرکز و همکار بازجویان و بعد هم جاسوس نفوذی در میان زندانیان بوده است .
به عنوان یک زندانی سیاسی در زمان شاه من با این مقوله جاسوسی بخوبی آشنا هستم چون ساواک شاه هم از طریق خود فروختگانی که به خدمت آن در می آمدند ضرباتی سنگینی به گروههای انقلابی و ضد سلطنت وارد کرد . نمونه معروف آن سیروس نهاوندی است که با «سازمان رهایی بخش خلق های ایران» کار میکرد و ساواک با ترتیب دادن یک فرار ساختگی وحتی تیر زدن به پایش اورا بیرون فرستاد وبه این ترتیب علاوه بر دستگیری و شکنجه رفقای پیشین خودش ضربات سنگینی هم به سایر جریانات مارکسیستی که گول سیروس نهاوندی را خورده بودند زد.
من زمانی که در زندان عادل آباد شیراز بودم ، دهها دانشجو وروشنفکر که گول سیروس نهاوندی را خورده بودند دستگیر وبه آنجا آوردند . آنها در زندان متوجه شدند که سیروس نهاوندی باعث دستگیری آنها شده وشگردهای اورا نزد زندانیان افشاء کردند ،
بنابراین جای شک نیست که درمورد مصداقی ما با یک مأمور وجاسوس طرف هستیم.
اما وقتی مقاله من در مورد سفیدسازی این مزدور و مطلع کردن کسانی که از مأموریت او خبر ندارند منتشر شد، ایرج مصداقی که هیچ جوابی نداشت به یکسری جعلیات و دروغ‌بافی برای انحراف افکار روی آورد از قبیل اینکه گویا من خاطره ای برایش گفته ام که در اوین مسعود رجوی را به خاطر گاف امنیتی شلاق زده اند و شلاق زننده هم لطف الله میثمی بوده ودلیل «ضدیت مسعودرجوی با لطف الله میثمی این است»!
همه میدانندلطف الله میثمی مدتهاست که در خدمت رژیم و از ابزارهای شاخته شده وزارت اطلاعات آخوندها علیه نیروهای انقلابی و همه جریانها و نیروهایی است که برای سرنگونی رژیم مبارزه می‌کنند. انتشار انبوه موضعگیریها و مقالات و نوشته های میثمی علیه شخص رجوی و مجاهدین در ۴ دهه گذشته برای هر کس که خبر داشته باشد جای شک و تردید باقی نمیگذارد.
بنابراین بهتر بود مصداقی برای ضدیت مسعود رجوی با میثمی دلایل بهتری جستجو کند.
در زمینه جعلیات مصداقی من در کتاب خاطراتم در صفحه ۱۵۳ و در صفحه ۱۵۵ بازیرنویس «تمرین آمادگی برای شکنجه شدن» واقع امر را نوشته ام و لزومی به تکرار نمی بینم الا اینکه تصریح کنم مصداقی دروغ میگوید و آنچه را در رابطه با مسعود رجوی بمن نسبت میدهد هرگز به او (مصداقی) نگفته ام.
سایر جعلیاتش از قبیل اینکه من «همراه، مهدی خسروشاهی، موسی خیابانی و عباس داوری و ... مرکزیتی در داخل زندان قصر درست کرده و از مسعود رجوی فاصله گرفته »بودیم نیز از جمله جعلیاتی است که ساخته وپرداخته وزارت اطلاعات آخوندهاست که توسط مزدوران نفوذی همچون مصداقی رله میشود. باید گفت «عمو کور خواندی» «برو ماست ات را در جای دیگر بفروش» و این جور مزخرفات را بمن نمی‌توانی بچسبانی.
البته بدلیل کم آوردن مصداقی در پاسخگوئی، رفیق دیگرش محمد جعفری با نام مسخرة «همنشین بهار!» و به وکالت از او چند فقره دروغ و مزخرف علیه من روی فیس بوکش گذاشت.
او نوشت :«یادداشت آقای فتح الله خامنه ای به دلیل خاطره نیکی که از ایشان سال ۵۳ در بند ۴ موقت زندان قصر دارم و برای من ناآشنا که به هیچ گروهی وابستگی نداشتم با مهر و بردباری در مورد تاریخچه سازمان صحبت کردند... » .
اولین دروغ بزرگ اینستکه من مهرماه سال ۵۱ به زندان شیراز رفتم و اصلاً در زندان قصر نبودم که او شامل «مهر وبردباری» من شود و برایش تاریخچه سازمان بگویم !!
دوم اینکه درمورد مقاله من نوشته است : «با کمال ادب و فروتنی بگویم ارزیابی شان زشت، غیر اخلاقی و بسیار تأسف برانگیز است . رفرنس های دروغ داده شده به ایشان، نه مستند است و نه اثبات پذیر. »
من بعد از تحقیق درمورد این فرد به دوستانم گفتم اگر غیر از این از این مزدور می‌شنیدم برایم عجیب بود .
اتفاقاً نوشته این فرد که تا بحال اسمش را نشنیده بودم باعث شد بروم توی اینترنت تحقیق کنم ودیدم ما با دو مأمور نفوذی مواجیهم . ایرج مصدقی و دمش محمد جعفری . بخصوص وقتی نامه مادر و برادر همسر سابق او خانم همدم امامی و سیامک سعید پور را خواندم که نوشته بودند که چطور رژیم با طرح و برنامه او را از زندان فراری داده است، یقین کردم سناریو همان سناریوی سیروس نهاوندی با ورسیون آخوندی است (نامه افشاگرانه خانواده سعیدپور را ضمیمه میکنم) .
مسئله مهم اینکه در مقابل افشاگری مستدل سیامک سعیدپور و مادرشان خانم امامی ، محمد جعفری دم برنیاورده و سرش را پائین گرفته تا موج سنگین بگذرد و بتواند به جاسوسی و تخریب مبارزین ادامه دهد. من از نوشته‌هایش پی بردم که او همیشه مثل راسو عمل میکند و دنبال نبش قبر اتفاقات گذشته است تا چیزی علیه مجاهدین سرهم کند و مواجبش را سرماه بگیرد. میخواستم به او بگویم که اتفاقاً یکی از تخصص‌های من راسو یابی است! و من تا اخراج عوامل رژیم در خاک اروپا با استفاده از قوانین خود این کشورها که جاسوسی و فعالیت برای وزارت اطلاعات آخوندی و به نفع ایران را جرم میدانند دست بر نخواهم برداشت .
هموطنان عزیز ، بیایید دست بدست هم دهیم و در محل هایی که آخوندها حاکمیت ندارند با روشنگری هر چه بیشتر جاسوسان و مزدوران رژیم را رسوا و طرد و بی اثر و اخراج کنیم.
فتح الله خامنه ای ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۰