رژیم آخوندی - جنگ گرگها - ابعاد دزدی های قالیباف


موضوع فساد در دیکتاتوری ولی فقیه که در روند منطقی خود به خشم و انزجار عمومی از کلیت نظام آخوندی انجامیده، اکنون دستمایه جنگ گرگها در درون مجلس حکومت شده است.

قضیه به ابعاد فساد و دزدی های گسترده از سوی پاسدار قالبیاف، رئیس کنونی مجلس و شهردار سابق تهران بر می گردد. براساس داده های قطره ای از سوی کارگزاران باند مقابل در مجلس حکومتی، وی قریب «۶۵ میلیارد تومان» برای جوش دادن «درب و تخته» رشوه دریافت کرده است.

میرسلیم، کاندیدای ریاست جمهوری و نماینده کنونی حکومت در این رابطه پیشتر اعتراف کرده بود: «یکی از روسای کمیسیون‌های مجلس دهم ۶۵ میلیارد تومان برای پس گرفتن یک طرح تحقیق و تفحص دریافت کرده و پس از آن با برخی بده بستان‌ها طرح تحقیق و تفحص را از دستور کار مجلس خارج کرده‌اند». (سایت نیروی تروریستی قدس، تسنیم ۶ خرداد ۱۳۹۹)

وی در آن دوران عامدانه از پاسدار قالیباف نامی نبرده بود، اما با گذشت زمان و بالاگرفتن جنگ قدرت در درون مجلس برسر کرسی ریاست، وی روز گذشته (سایت حکومتی برنا ۳۰ تیر ۱۳۹۹) ضمن اشاره مستقیم به این فامیل خامنه ای، گفت: «اصل موضوع به تحقیق و تفحص در زمان حضور قالیباف در شهرداری برمی‌گردد. همه مدارک را به دستگاه قضایی ارجاع داده‌ام و پیگیری‌ها از جانب آنها انجام می‌شود».

واقعیت در دیکتاتوری سراسر فساد ولی فقیه آن است که پایه و اساس این رژیم بر دزدی، اختلاس، رشوه، غارت و رانت خواری استوار شده است. براین اساس کمتر کارگزار و یا متولی حکومت را می توان یافت که در غارت اموال ملی پاک و منزه باشد. در راس این باند های مافیایی شخص اول نظام، یعنی خامنه ای با سرمایه ای بالغ بر «۹۷ میلیارد دلار» قراردارد.
وی که نسبت به عمق تنفر مردم از حاکمیت بخوبی مطلع می باشد، در یک اقدام نمایش و برای شستن دستان آلوده نظام، آخوند دژخیم رئیسی، از آمران قتل عام ۳۰ هزار زندانی مجاهد و مبارز را مامور «مبارزه با فساد» کرده است.

موضوع فساد در رابطه با پاسدار قالیباف به سال ۹۶ بر می گردد که ابعاد آن با افشاء «۳۶ پرونده فساد و رشوه» رسانه ای گردید.
واگذاری زمین به افراد خانواده، دریافت رشوه و یا اعطاء وام های کلان میلیاردی و بدون بهره تنها گوشه ای از دزدی های این فرد فاسد در دیکتاتوری ولی فقیه می باشد.
پیشتر نیز یک عضو شورای قلابی شهر تهران در رابطه با ابعاد فساد در دوران قالیباف در شهرداری تهران از «فامیل‌بازی، سفرهای خارجی بی‌ضابطه و اعطای هدیه‌های خاص به اشخاص» خبر داده بود.

ابعاد فضاحت و دزدی های قالیباف در آن دوران بحدی بود که حتی سایت حکومتی معمارنیوز، پس از انتشار خبر مربوط به عروسی دختر قالیباف که با «سوء استفاده و قرق نمودن پارک لویزان» برگزار گردید، مسدود و مدیر آن بدلیل افشاگری به ۵ سال زندان محکوم شد!.