«گشایش اقتصادی» - ادامه دغلبازی های شیخ حسن



به یقین مناسب‌ترین نامی که تا کنون مردم ایران برای شیخ حسن روحانی انتخاب کرده اند، همان لقب «آخوند شیاد» می باشد.

براین سیاق طی دو دوره از ریاست جمهوری این آخوند دغلباز شاهد هستیم که وی چگونه برای پرکردن خزانه دولت با شیادی و حقه بازی دست در جیب مردم محروم میهن امان کرده است. نمونه هایی مانند افزایش شدید بهای سوخت، مالیت های سنگین، فروش اوراق بهادار قلابی، فروش اموال دولتی از جمله این ترفندها می باشند.

همچنین تازترین نمونه آن سخنان اخیر رئیس جمهور ولی فقیه مبنی بر طرحی بنام «بازگشایی اقتصادی» طی ماه های آینده می باشد!
اما واقعیت در پشت این سخنان پرطمطراق چیست؟

حقیقت آن است که صندوق دولت شیخ حسن ورشکسته و منابع درآمدهای مالی برای دیکتاتوری ولی فقیه تماما رو به بسته شدن گرائیده است. سقوط صادرات نفتی و رسیدن به آن سقف «۱۰۰ هزار» بشکه در روز، اکنون رژیم آخوندی را برآن داشته تا فشار را هرچه بیشتر بر جامعه منتقل نماید.
آخوند روحانی در رابطه با این «کشف» جدید! می گوید: «باید به گونه ای برنامه ریزی و اقدام کنیم تا مردم شریف ایران حس کنند مجموعه نظام برای حل مشکلات اقتصادی و معیشت آنان در تلاش هستند». (سیات حکومتی دنیای اقتصاد ۲۰ مرداد ۱۳۹۹)

ترجمان این جملات همان «وعده به گشایش اقتصادی» با دست بردن در جیب مردم و با هدف رسیدن به منابع مالی برای ادامه سیاست های مخرب تروریستی و صدور بنیادگرایی می باشد.
براین اساس دولت شیخ حسن روحانی تصمیم دارد تا با دریافت «دلار و ریال های مردم»، آنان را به سرابی بنام «معاملات نفتی» برای آینده ای دور سوق دهد.
پیشتر نیز رژیم آخوندی در دوره های هشتم و نهم ریاست جمهوری، دست به چنین شیوه های اخاذی از مردم زده بود که تمام با شکست روبروگردیدند.

همچنین کشاندن بخش های متمول جامعه به خیمه شب بازی «بورس» که تا کنون به ورشکستگی بسیاری انجامیده، بخش دیگری از شیادی و کلاهبرداری آخوندی است.
براین اساس ارزیابی های حکومت برآن است که قریب «۳۵ میلیارد دلار» سرمایه در دست مردم می باشد. این همان نکته کلیدی برای شعبده بازی های شیخ حسن روحانی می باشد.

یک کارگزار رژیم دراین رابطه پیشتر اعتراف کرده بود: «سخنگوی هیات رئیسه مجلس عنوان کرد: بنا به گفته بانک مرکزی۳۵ میلیارد دلار در خانه ها است چرا دولت محترم آنها را با مشوق هایی به بازار نمی کشاند این ها ضرورت های جامعه ما است، این ها علاج افت سرمایه اجتماعی دولت است». (سایت اسپوتنیک ۵ جولای ۲۰۲۰)

بدین سان مشخص می شود که هدف اصلی تمامی طرح های کذاب آخوندی، همان غارت سرمایه ها و ذخیره های ارزی مردم می باشد. براین اساس حکومت تلاش دارد تا با این حجم عظیم از سرمایه که اکنون در منطق خود، ترجمان همان بی اعتمادی کامل جامعه نسبت به رژیم آخوندی است، کسری بودجه را در بهترین حالت برای یک سال تامین نماید.