دیوانه خانه ای بنام رژیم ولایی - پیش‌فروش بنزین!



به یقین بهم ریختگی اوضاع اقتصادی و مالی در دیکتاتوری ولی فقیه اکنون کلیت نظام را به «دیوانه خانه ای» تبدیل کرده است.

براین اساس هرروز شاهد پیدایش و یا تصویب انواع و اقسام طرح های مسخره و مضحک از سوی دولت شیخ حسن و یا اسطبلی بنام «مجلس آخوندی» می باشیم.
تازه ترین نمونه آن بررسی طرحی بنام «پیش فروش بنزین بجای نفت خام» به مردم می باشد که ظاهرا از این طریق قرار است تا رژیم آخوندی به «شکوفایی اقتصادی» دست یابد!.

سایت حکومتی دنیای اقتصاد (۲۳ مرداد ۱۳۹۹) در این رابطه می نویسد: «در طرح گشایش اقتصادی دولت، قرار است نفت خام به مردم عرضه شود. هم‌زمان مجلس نیز طرحی را در نوبت بررسی دارد که سهمیه بنزین به جای خودروها به همه افراد تخصیص یابد».

ترجمان این جملات بدان معنا است که اولا حکومت با راه اندازی چنین طرحی، قصد دارد تا با بحران سقوط صادرات و درآمد های حاصله از فروش و نفت و بنزین مقابله نماید و در ثانی بخش بزرگی از مردم دردمند ایران را به «قاچاق» و «قاچاقچی گری» منحرف نماید.
بدین سان در فردای اجرایی شدن این طرح و با دریافت سهمیه بنزین، در شهرها و مناطق مرزی کشور شاهد خواهیم بود تا هر ایرانی دردمند با یک «پیت نفت و بنزین» برای بدست آوردن لقمه نانی به فروش بنزین روی آورده و یا و راهی کوره راه ها و مناطق مرزی کشور برای بدست آوردن «دلار» شود!

یک کارشناس حکومتی در زمینه مسائل اقتصادی فراتر از این رفته و به دولت و مجلس رژیم پیشنهاد می کند تا «برای این منظور حساب شهروندان به‌صورت دیجیتالی» شارژ شود و بدین سان شهروندان در موقعیتی قرار بگیرند تا نیاز های روزمره خود را با آن حل و فصل نمایند.

وی سپس بطرز احمقانه ای می افزاید: «سهمیه دیجیتال بنزین که از این طریق به مردم تخصیص می‌یابد، قابل خرید و فروش توسط آنها در بازار ثانویه است. علاوه بر این مردم مجاز هستند که این سهمیه را در خرید سایر کالاها و خدمات نیز به‌کار گیرند؛ مثلا کسی که به سلمانی می‌رود در صورت توافق با آرایشگر، به جای ریال بخشی از سهمیه خود را به او منتقل می‌‌کند».

همچنین درصورت اجرایی شدن این طرح ، دولت شیخ حسن که اکنون با کسری شدید بودجه روبرو می باشد، از طریق دست بردن در جیب مردم نه تنها موضوعی بنام «گرانی بنزین» را به جامعه حقنه خواهد کرد، بلکه فراتر از آن به «نان و نوا» و درآمدهای نجومی نیز خواهد رسید.

این کارشناس رژیم در این رابطه اعتراف کرده است: «مردمی که تا امروز دوست داشتند بنزین ارزان باشد، طرفدار قیمت بین‌المللی آن خواهند شد، چون بنزین مازاد خود را می‌توانند صادر کنند (تاجران بنزین‌های خود را از مردم می‌خرند و تجمیع می‌کنند و آن را به‌صورت عمده‌تر که برایشان صرفه اقتصادی داشته باشد، صادر می‌کنند».

بواقع با خواندن این جملات هر خواننده ای بیاد آن مثل معروف می افتد که می گوید: «تا عاقل فکر کند، دیوانه در رودخانه غرق شده».