ویروس وخامنه ای - بخش های درمانی در آستانه سکته کامل


با بالاگرفتن آمار قربانیان ویروس کرونا که بنابرداده های سازمان مجاهدین خلق به مرز ۹۴ هزار نفر نزدیک شده، اکنون زنگ های خطر نه تنها برای بیماران و نیازمندان به دارو و پزشک، بلکه فراتر از آن برای بخش های درمانی نیز بصدا در آمده است.

تازه ترین ارزیابی های حکومتی سخن از آن دارند که بخش های درمانی کشور در آستانه سکته کامل قرارگرفته اند. یک متخصص پزشکی در این رابطه اینگونه هشدار داده است: «کادر درمانی و پرستاری بیمارستان‌ها به شدت خسته و از لحاظ روحی و روانی به‌هم ریخته است و با ادامه روند فعلی، در پاییز و زمستان شمار مرگ و میر بر اثر کرونا خیلی بالاتر خواهد رفت».( سایت حکومتی تابناک ۴ شهریور ۱۳۹۹)

واقعیت در لابلای این جملات آن است که رژیم آخوندی با راه اندازی سیاست ضد انسانی ، میلیون ها تن از هموطنان را عامدانه بکام مرگ فرستاده است.
شعار شیخ حسن روحانی مبنی بر «بازگشایی» و «بازگشت به زندگی عاد » آنهم در بحبوحه کرونا و همچنین عدم اختصاص بودجه برای نیازمندی های اولیه مردم مانند «ماسک، مواد ضد عفونی کننده، دارو و هزینه های درمانی» تنها گوشه ای از این اقدامات مخرب می باشد.
بدین سان رژیم آخوندی که اکنون در خفگی اقتصادی و مالی بسر می برد، با سیاست «گوشت دم توپ» نمودن مردم، نخست تلاش دارد تا صندوق های ورشکسته حکومتی را رونق داده و تولیدات از نفس افتاده صنایع را «گرمی» ببخشد.

به موازات این وضعیت بحرانی نیز باید به راه اندازی تجمعات بویژه مراسم مذهبی درماه عاشورا که تماما از سوی دوایر به اصطلاح فرهنگی رژیم، مساجد، تکیه ها و یا نمایندگان فاسد و دزد خامنه ای در شهرها برگزار می شوند، اشاره نمود.
براین اساس آخوندهای حاکم بهترین بستر برای رشد نمو ویروس مرگبار کرونا در کشور را فراهم نموده اند، بطوریکه آمار تلفات انسانی بحدی روبه افزایش گذاشته که یک کارگزار حکومتی از «دفن روزانه ۱۰۰ الی ۱۵۰ نفر در تهران» خبرداده است.
پیشتر نیز زالی، رئیس کمیته سلامت اعتراف کرده بود که «طی شش ماه اخیر ۱۰ هزار و ۲۰۰ تهرانی به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند».

بدین سان در یک مقایسه آماری می توان به دورغ گویی های عامدانه دولت آخوندی و نیز رسانه های رژیم برای سیاه نمایی و پائین آوردن آمار قربانیان و مبتلایان به کوید ۱۹ رسید. این وضعیت وخیم در حالی است که کشور اکنون با موج دوم کرونا دست و پنجه نرم می کند و به گفته کارشناسان با شروع فصل پائیز، به یقین موج سوم نیز از راه خواهد رسید.

همچنین این گزارش به وضیت وخیم روحی کادرهای درمانی کشور و اینکه نیروها و کادر درمان بیمارستان‌ها «توان و نیروی ۶ ماه قبل» را ندارند، تاکید کرده و می افزاید: «در حال حاضر کادر درمان و پرستاران بعد از ماه‌ها مبارزه با کرونا آسیب دیده و ضربه خورده‌اند، اکثر آنها مبتلا شده و درد بیماری را چشیده‌اند، تعداد زیادی از دوستان خود را از دست داده‌‌اند و برای رویارویی با بحران جدید روحیه قبل را ندارند».