رژیم آخوندی - در پشت خانه‌های خالی چه نهادهای حکومتی خوابیده اند!


تازه ترین اعترافات ولی فقیه طلسم شکسته مبنی بر وجود بحران مسکن برای میلیون ها خانوار ایرانی به یقین بهترین ادله بر واقعیتی بنام «سوء مدیریت» و وجود «دستان غارتگر» مافیای خانه و مسکن در ایران آخوند زده می باشد.

دراین رابطه وی ضمن مظلوم نمایی تلاش کرده است تا دستان آلوده سپاه پاسداران و زیر شبکه های آن در زمینه خالی نگاه داشتن عامدانه مسکن، با هدف بالا رفتن قیمت ها را لاپوشالی نماید.
خامنه ای طی یک نشست مجازی دراین رابطه به مانند همیشه، ضمن تبری از قبول هرگونه مسئولیت میگوید: «دولت قول ساخت ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در آخرین سال فعالیت را داده است». (سایت دیای اقتصاد ۳ شهریور ۱۳۹۹)

اما گذشته از این تبلیغات و صحنه سازی های قلابی باید به واقعیتی بنام وجود «دو میلیون و هفتصد هزار» مسکن خالی در کشور اشاره نمود که بخش بزرگی از آنها متعلق به نهاد ها، متولیان رژیم، سران، ارگان های غارت و یا آقازاده ها می باشند.
بدین سان در سایه بحران رکود اقتصادی و ضعف شدید مالی برای میلیون ها خانوار، رژیم آخوندی در اقدامی سیستماتیک تلاش دارد تا به بهای مسکن و اجاره خانه ها در کشور ضریب زده و بدین سان از تبع آن به درآمد های میلیاردی برای پر نمودن صندوق خالی حکومت برسد.

یک گزارش حکومتی پیشتر بخش هایی از اعترافات وزیر راه و شهرسازی در دولت شیخ حسن روحانی را اینگونه به بیرون ساطع کرده بود: «۲۳ هزار واحد مسکونی متعلق به یک نهاد حقوقی است» (سایت حکومتی اقتصاد آنلاین ۲۸ مرداد ۱۳۹۹)
این گزارش که عامدانه از نام بردن این نهاد حکومتی خودداری نموده، در ادامه می افزاید: «یکنفر ۶۰۲ واحد مسکونی بنام خود داشته است».

به یقین این سخنان ترجمان سیاست غارت، باند بازی و نهادینه شدن قدرت مافیایی برای خکومتی است که اکنون مردم را به نان شب نیز محتاج نگهداشته اند، زیرا در نبود سرپناه و مسکن با قیمت مناسب، و با وجود قیمت های و کرایه خانه های سرسام آور اکنون به گفته متولیان رژیم قریب «۱۸ میلیون نفر» به حاشیه نشینی روی آورده اند. این سخن بدان معنا است که یک چهارم جمعیت کشور در انواع و اقسام حلبی آباد ها ، چادر نشینی ، گور خوابی، کارتن خوابی و یا ماشین خوابی بسر می برند.

بحران مسکن و بویژه وجود خانه های خالی در ایران بحدی است که بنابرداده های رژیم آخونیدی تنها طی چهار سال با رشدی «۲۰۰ درصدی» روبرو شده است.
یک گزارش دیگر حکومتی دررابطه با بزرگ شهر تهران که اکنون جعیت آن بالغ بر «۱۴ میلیون نفر» می باشد ، اعتراف می کند: «تهران با حدود ۴۹۰ هزار واحد خالی به تنهایی یک پنجم خانه های خالی در کشور را به خود اختصاص داده بود، که با گذشت چهارسال به چیزی حدود ۸۰۰ هزار واحد خالی رسیده است». (خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ، تسنیم ۱۳ مرداد ۱۳۹۹)

با توجه به رشد فزاینده بیکاری و وجود تنگنا های مسکن و همچنین و پائین بودن دستمزدها در رژیم آخوندی و با توچه به نبود حمایت های حکومتی، اکنون داده های رژیم سخن از آن دارند که خرید خانه برای یک فرد شاغل با درآمد مکفی و در صورتیکه تمامی آن را ماهیانه پس انداز نماید ، حداقل قریب «۷۵ سال» بطول خواهد انجامید.